×
×
جدیدترین‌‌ها

بیاتی:
مردم با مشارکت در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند

  • کد نوشته: 101651
  • تیر 12, 1403
  • سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا روی ما حساب ویژه‌ای باز کرده است و هرچه مردم بیشتر در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، اقتدار کشور بالاتر خواهد رفت.
    مردم با مشارکت در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند

    به گزارش نخست نیوز، ولی الله بیاتی در گفت وگو با نخست، با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات، بیان کرد: مردم ما مردم فهیمی هستند و همواره در صحنه های حساس انقلاب حاضر شده و پای صندوق رای نیز خواهند آمد. این ما هستیم که باید قدر مردم را بدانیم. مردم باید اصل محور حرکت و برنامه های ما در سطح کشور باشند.

    وی در ادامه با بیان اینکه من از مردم تقاضا می کنم برای اینکه در مقابل دشمنان نظام اثبات کنند که نظام خود را دوست دارند پای صندوق های رای حاضر شده و واقعا به فرد اصلح رای دهند، اظهار کرد: مردم باید بسنجند که معیارهای مقام معظم رهبری و معیارهای انقلاب چیست و بر اساس این معیارها به فرد اصلح رای دهند.

    نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در دنیا کشور مقتدری است. عملیات وعده صادق سبب شد تا دنیا روی ما حساب ویژه ای باز کند. هرچه مردم بیشتر در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، اقتدار ما بیشتر خواهد بود.

    بیاتی گفت: درست است که در متن مردم دلخوری هایی وجود دارد اما این دلخوری های معیشتی را نباید با انتخابات گره زد. مردم باید در انتخابات مشارکت و سپس مطالبه گری کنند تا قدرت جمهوری اسلامی در سطح دنیا به نمایش گذاشته شود.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *