×
×
جدیدترین‌‌ها

حمایت یهودیان از مردم فلسطین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

  • کد نوشته: 83450
  • آبان 8, 1402
  • جمع یهودیان تهران در محکومیت جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین صبح امروز (دوشنبه) در کنیسه یوسف آباد تهران با سخنرانی خاخام حمامی لاله‌زار برگزار شد

    حمایت یهودیان از مردم فلسطین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

    به گزارش نخست نیوز :، رهبر دینی جامعه کلیمیان در این مراسم گفت: ادیان مختلف در ایران در کنار هم زندگی می‌کنند با وجود اختلافات و تبلیغات زیادی که بعد از انقلاب شده اما ما کنیسه و مجامع خودمان را داریم و کوچکترین تعرضی به ما نشده است. امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای همیشه این توجه را به ما داشتند و در تمام بخش‌های کشور در امنیت زندگی می‌کنیم. یهودیان، زرتشتیان و مسیحیان در ایران در حال زندگی با آرامش هستند.

    وی ادامه داد: امیدواریم با این تجمعات در سراسر دنیا هر چه زودتر آتش‌بس فوری اعلام شود و امدادرسانی به مجروحان و بازماندگان انجام شود.
    خاخام حمامی گفت: ما خود را پیروان حضرت ابراهیم می‌دانیم. ویژگی ایشان احسان و بندگی و خداپرستی است. احسان شامل حتی افراد بت‌پرست می شود و وظیفه هر انسانی است که نسبت به همه نوع بشر احسان و مروت داشته باشد.

    وی ادامه داد: ما خود را در کنار سایر افراد آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌دانیم و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

    این تجمع همچنین در شیراز ، اصفهان، یزد، کرمانشاه و کردستان نیز به طور همزمان برگزار می‌شود.

    برچسب ها یهودیان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *