×
×
جدیدترین‌‌ها

شهادت یک فلسطینی و مجروح شدن ۱۸۷ تن در درگیری‌های نابلس

  • کد نوشته: 69208
  • خرداد 25, 1402
  • در جریان درگیری‌های صبح امروز (پنجشنبه) میان فلسطینیان و نظامیان اسرائیلی در شهر نابلس واقع در کرانه باختری یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۸۷ تن دیگر مصدوم و مجروح شدند.

    شهادت یک فلسطینی و مجروح شدن ۱۸۷ تن در درگیری‌های نابلس

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های محلی فلسطینی گزارش دادند که در جریان مقابله فلسطینی‌ها با نظامیان اسرائیلی که منزل خانواده یک اسیر فلسطینی را منفجر کردند، یک جوان به نام خلیل یحیی الانیس (۲۲ ساله) بر اثر اصابت گلوله اشغالگران و جراحات شدید وارده به شهادت رسید. در نتیجه این امر، تعداد فلسطینیانی که به ضرب گلوله‌های نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده‌اند، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به ۱۶۷ تن افزایش یافت.

    همچنین در ساعات پایانی شب پنجشنبه بیش از ۲۰ خودرو و بولدوزر نظامی وابسته به ارتش رژیم اسرائیل به چندین محله و مناطق مسکونی در شهر نابلس یورش بردند که منجر به درگیری مسلحانه شد.

    در پی این درگیری‌ها، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که ۱۸۷ تن از جمله ۴ کودک را که به ضرب گلوله و یا بر اثر سوختگی یا حالت خفگی با گاز نظامیان اسرائیلی مجروح و مصدوم شده‌ بودند، مداوا کرده است.

    نظامیان اسرائیلی همچنین یک آمبولانس فلسطینی را با گلوله‌های واقعی و یک بمب صوتی هدف قرار دادند.

    اشغالگران رژیم صهیونیستی بامداد امروز منزل خانواده اسامه الطویل، اسیر فلسطینی را در منطقه المریج نابلس منفجر کردند. آنها این اسیر را به انجام عملیات تیراندازی در ایست بازرسی “شافی شمرون” در نزدیکی منطقه دیر شرف در اکتبر ۲۰۲۲ که منجر به هلاکت یک نظامی صهیونیست شد، متهم می‌کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *