×
×
جدیدترین‌‌ها

عادی شدن سرقت کابل تلفن!

  • کد نوشته: 97649
  • اردیبهشت 13, 1403
  • بعضی از سرقت‌ها به‌مرورزمان و یا به دلیل زیادشدن آن ، بین مردم عادی می‌شود.روزگاری سرقت گوشی همراه یک امر عجیب بود ولی امروز عادی شده! سرقت کابل و سیم تلفن ثابت هم تا چندی پیش‌بین مردم عجیب‌وغریب بود اما امروز کاملا عادی است.
    عادی شدن سرقت کابل تلفن!

    نخست نیوز، محمدباقر عطاریانی_صبح می‌بینی تلفن ثابت خانه قطع است و بدون هیچ نگرانی و دلهره و البته به‌راحتی تشخیص می‌دهی که کابل مربوطه به سرقت رفته است.از این عادی‌تر ، این است که می‌دانی حالا حالاها توسط مخابرات محترم ، کابل جدید نصب نخواهد شد.

    اگر عجله داری و وجود تلفن ثابت برای منزل شما ضروری و حیاتی است چاره‌ای نداری جز اینکه خودت کابل خریداری کنی.

    به‌هرحال به مخابرات هم حق می‌دهیم چراکه حجم سرقت‌ها بالاتر از حجم کابل موجودی مخابرات است و البته نشان می‌دهد که سارقان و کارکنان مخابرات هر دو پر‌کارند.یکی کابل سرقت می‌کند و یکی کابل نصب می‌کند منتهی سارقان، فعالیت‌شان بیشتر است.دراین‌بین مردم و مشترکین هم به عادی انگاری رسیده‌اند و این موضوع را تقریبا طبیعی جلوه می‌دهند و از حیران شدن و تعجب کردن گذر کرده‌اند.به‌هرحال سرقت کابل‌ها و قطع خط تلفن و اینترنت و …بزرگ‌ترین ضررش به مخابرات برمی‌گردد که به دنبال محرومیت مردم از تلفن، این مخابرات است که دچار زیان مالی خواهد شد. البته شرکت‌های خدماتی نظیر آبفا و برق و… در برابر سرقت درب کنتورها ، به راهکار رسیدند و دریچه‌های جدید را از جنس کامپوزیت ساختند و سرقتی در کار نیست و مخابرات هم می‌تواند با کابل نوری و … این معضل را رفع کند.

    برچسب ها سرقت کابل تلفن

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *