×
×
جدیدترین‌‌ها

اسحاقی: مردم نباید از خلأ نبود وزرای کشاورزی و صمت متضرر شوند

  • کد نوشته: 66377
  • اردیبهشت 19, 1402
  • نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت معیشتی مردم گفت: مجلس باید به نحوی برنامه ریزی کند که مردم از خلأ نبود وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و آموزش و پرورش متضرر نشوند.
    اسحاقی: مردم نباید از خلأ نبود وزرای کشاورزی و صمت متضرر شوند

    به گزارش نخست نیوز ، سلمان اسحاقی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس بیان کرد: اصرار مجلس شورای اسلامی بر این است که طرح اولویت دار اصلاح قانون انتخابات به نتیجه برسد اما در این مدت نباید از مسائل اقتصادی و معیشت مردم غافل شد. اکنون وزارت جهاد کشاورزی با سرپرست اداره می‌شود و در مقطعی هستیم که باید در مورد نهاده‌های دامی، خرید دام سبک و سنگین و در مورد دان مرغ و قیمت گذاری تصمیم‌گیری شود.

    وی در ادامه اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه ‌ریزی صورت گیرد تا مردم از خلأ نبودن وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و آموزش و پرورش متضرر نشوند.

    نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمانی هستیم که باید درباره نیروهای خرید خدمات و رتبه‌بندی معلمان اقدام صورت گیرد. اقتصاد و معیشت مردم باید مورد توجه مجلس شورای اسلامی باشد. باید در بعد نظارتی مجلس پیرامون مسائل اقتصادی و معیشت مردم نیز اهتمام لازم وجود داشته باشد.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *