×
×
جدیدترین‌‌ها

بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت ۱۲ فروردین

  • کد نوشته: 37541
  • فروردین 12, 1401
  • چهل و سومین سال تاسیس مستقل ترین نظام مردمی و اسلامی جهان یعنی جمهوری اسلامی ایران را به عموم مسلمانان و آزادیخواهان جهان تبریک میگوییم.
    بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت ۱۲ فروردین

    نخست نیوز : بیانیه ۱۲فروردین ۱۴۰۱
    با پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ۲۲ بهمن ۵۷ و رای قاطع ۹۸/۲ درصدی ملت ایران در یکی از کم‌نظیرترین انتخابات‌های تاریخ معاصر، نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۳۵۸ تشکیل وبه سلطه بیش از نیم قرن غرب بر کشور ایران پایان داده شد.
    ایران اسلامی از جایگاه ژاندارمی نظام سلطه در منطقه خارج و به کشور حامی مظلومان و مستضعفان و آزادیخواها ن جهان و ستیز گر با استکبار جهانی تبدیل گردید .
    نظام جمهوری اسلامی،ایران را از کشوری وابسته و مزدور امریکا به کشور و ملتی ،مستقل ،قدرتمند ،بانفوذ و اثرگذار در معادلات و مناسبات سیاسی و اقتصادی و امنیتی جهان ارتقاء وتمامی اهداف و نقشه های نظام سلطه در غرب آسیا را خنثی و زمینه اخراج امریکا از منطقه را فراهم ساخت ،اینک در قرن جدید،وبا دولتی انقلابی وتوانی بازدارنده و قدرتی تهاجمی با اقتدار بسوی ساختن تمدن نوین اسلامی پیش می رود. تا زمینه ساز حکومت جهانی منجی عالم بشریت از ظلم و بی عدالتی ستمکاران گردد. بروح امام خمینی و شهدایی که این نظام را پی ریزی کردند درود می فرستیم و پشت سر رهبر فرزانه و ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای سرافرازانه راه تکامل انقلاب اسلامی در گام دوم را طی خواهیم کرد.
    حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *