×
×
جدیدترین‌‌ها

حدادی:
مردم در اولین فرصت دُز سوم واکسن را دریافت کنند

  • کد نوشته: 32751
  • بهمن 19, 1400
  • یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مهم ترین مولفه برای کنترل موج ششم کرونا در وهله اول تکمیل فرآیند واکسیناسیون و در وهله دوم رعایت فردی پروتکل های بهداشتی است.
    مردم در اولین فرصت دُز سوم واکسن را دریافت کنند

    به گزارش نخست نیوز ، علی حدادی ، با اشاره به موج ششم کرونا در کشور و ضرورت توجه به پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: با توجه به شیوع سویه امیکرون در سطح کشور و ابتلای تعداد زیادی از افراد لازم است در وهله اول مردم نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند چراکه قدرت سرایت این سویه بسیار بالا بوده و در ارتباط های نزدیک به سرعت تعداد زیادی از افراد با این ویروس درگیر می شوند.

    وی در ادامه با بیان اینکه دریافت دز سوم واکسن ضروری است و همه مردم به عنوان اولویت اول باید به واکسیناسیون نگاه کنند، اظهار کرد: آمار و ارقام و تحلیل های پزشکی نشان می دهد افرادی که دز سوم واکسن را دریافت کرده اند اگر چنانچه با سویه جدید درگیر شوند ویروس در بدن آن ها ضعیف تر عمل خواهد کرد.

    عادی انگاری در خصوص امیکرون ممنوع

    نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از عادی انگاری این بیماری باید پرهیز شود چراکه با عادی انگاری رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه کم رنگ خواهد شد. رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

    حدادی تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار فوتی ها و مبتلایان، هم مسئولان بهداشت و درمان و هم مردم باید به شرایط توجه ویژه داشته باشند. ستاد ملی مقابله با کرونا نیز باید متناسب با شرایط تدابیر لازم را در اسرع وقت اتخاذ نماید.

    وی در پایان تاکید کرد: مهم ترین مولفه برای کنترل موج کرونا در وهله اول تکمیل فرآیند واکسیناسیون و در وهله دوم رعایت فردی پروتکل های بهداشتی است، تنها در این صورت می توانیم با کم ترین آسیب از این موج بیماری نیز عبور کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *