×
×
جدیدترین‌‌ها

هم‌افزایی نیروهای مسلح در ارتقاء قدرت بازدارندگی نقش مهمی دارد

  • کد نوشته: 16022
  • مرداد 16, 1400
  • معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی به معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع نوشت: بی‌تردید هم‌افزایی بین سازمان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء این قدرت بازدارندگی نقش مهم و بسزایی داشته است.
    هم‌افزایی نیروهای مسلح در ارتقاء قدرت بازدارندگی نقش مهمی دارد

    به گزارش نخست نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، دریادار حبیب‌الله سیاری روز شنبه در پیامی به علی اکبر سلیمانی معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع با قدردانی از تلاش‌های وی در جهت توسعه دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی نوشت: ارتش پرتوان جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در حفظ و حراست از کیان مقدس کشور عزیزمان در ظل توجهات خاص حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره قدرت بازدارندگی خود را به دشمنان این کشور اسلامی به اثبات رسانده است.

    رییس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بی‌تردید هم‌افزایی بین سازمان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء این قدرت بازدارندگی نقش مهم و بسزایی داشته است.

    سیاری تصریح کرد: تلاش در جهت توسعه دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران با احداث ساختمان پردیس یاس فاطمی یادگاری موثر از تلاش‌های خالصانه و جهادی آن همرزم گرامی در این دانشگاه باقی خواهد ماند.

    وی در این پیام مراتب قدردانی خود را از معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع ابراز داشته و توفیقات بیش از پیش وی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت کرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *