×
×
جدیدترین‌‌ها

تذکر به مسوولان دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند

  • کد نوشته: 14806
  • مرداد 4, 1400
  • عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: حضور وزیر در مجلس و دادن کارت زرد به او دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند و مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند وقت خود را صرف طرح‌های مهم کند چون در ابتدایی‌ترین مسائل و مشکلات خود مانده‌اند و این طرح‌ها هم کمکی به آنها نمی‌کند.
    تذکر به مسوولان دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند

    به گزارش نخست نیوز، «جلال رشیدی کوچی» در جلسه علنی روز دوشنبه  و در جریان بررسی جزییات طرح دو فوریتی الزام دستگاه‌های اجرایی برای پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان در اخطاری، گفت: مردم درگیر گرانی‌های مختلف در سیمان، خودرو، قطعی آب و برق و سایر اقلام و مایحتاج خود هستند و  چنین طرح‌هایی مشکلات مردم را حل نمی‌کند.

    نماینده مرودشت در مجلس یازدهم در ادامه پرسید: چرا نمایندگان طرح‌هایی که توانایی حل مشکلات مردم را دارد بررسی نمی‌کنند و طرح‌هایی که مقابله با گرانی‌ها را سبب می‌شود در دستور قرار نمی‌گیرد؟

    رشیدی کوچی ادامه داد: حضور وزیر در مجلس و دادن کارت زرد به او دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند. مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند وقت خود را صرف طرح‌های مهم کند در حالی که مردم در ابتدایی‌ترین مسائل و مشکلات خود مانده‌اند و این طرح‌ها هم کمکی به آنها نمی‌کند.

    «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس در پاسخ به این اخطار گفت: برای حل این مشکل باید آیین نامه داخلی مجلس اصلاح شود و از کمیسیون آیین نامه داخلی می‌خواهیم نسبت به اصلاح اقدام کنند.‌

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *