×
×
جدیدترین‌‌ها

نخستین جشنواره مد و پوشاک شمسا با معرفی برترین ها پایان یافت

  • کد نوشته: 110011
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری شمسا با هدف طراحی پوشش ایرانی اسلامی و همچنین جریان سازی در حوزه مدو لباس برابر با گفتمان انقلاب اسلامی به همت سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با معرفی تولید کنندگان برتر پایان یافت.
    نخستین جشنواره مد و پوشاک شمسا با معرفی برترین ها پایان یافت

    به گزارش نخست نیوز،  مجید خروشی- رویاحیدرزاده مسوول سازمان بسیج جامعه زنان در این مراسم از تشکیل و راه اندازی خانه مد و پوشاک در خراسان رضوی خبر داد و گفت: معتقدیم خراسان رضوی قطب پوشاک شرق کشور است بنابر این ضروری است در جهت حمایت از تولیدات در سطح تولید و عرضه و فروش گام برداشته شود.

    وی افزود: نخستین جشنواره شمسا با حمایت فرماندهی سپاه امام رضا(ع) مرکز فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش،دانشگاه الزهرا و ارشاد اسلامی برای نخستین بار در خراسان رضوی برگزار شد.

    وی خاطر نشان کرد: رقابت شرکت کنندگان در ۴ سطح طراحی و دوخت ویژندها،عمومی،دانشجویی و دانش آموزی در قالبهای مانتو اجتماعی و مادر فرزندی پایان یافت. حیدر زاده خاطر نشان کرد: فراخوان جشنواره از تیرماه اعلام وطی ۳ماه ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که با رای کمیته۶ نفره داوران ۳۳اثر برگزیده و در نهایت ۱۲ اثر برتر به جامعه مد و پوشاک تقدیرنامه جشنواره را کسب کردند.

    در این مراسم همچنین برخی از داوران و طراحان و کار آفرین های برتر به ایراد سخنرانی پرداختند و عنوان کردند:شبکه سازی و ایجاد فرهنگ سازی در حوزه مد و پوشاک در جامعه باید در دستور کار قرار گیرد.و باور دارند که صنعت مد و پوشاک با توسل به علم روز ، خلاقیت ،ابتکار و نوآوری در خراسان رضوی روز های پر فروغی را دنبال خواهد کرد.

    در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شمسا نمایشگاه عرضه تولیدات و محصولات پوشش اسلامی ایرانی با طراحی های نوین و متناسب با علائق و سلائق گروه های مختلف سنی با استقبال خوبی از سوی تولید کنندگان و شهروندان روبرو شد.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *