×
×
جدیدترین‌‌ها

بانوان مشهدی طلاهای خود را به مردم لبنان هدیه دادند

  • کد نوشته: 109858
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  •  آئین همدلی طلایی با اهدای طلا و سکه و پول جهت کمک به مردم لبنان و حزب الله، توسط بانوان مشهدی برگزار شد. در این مراسم زنان و دختران مشهدی زیورآلات خود از النگو تا دستبند و گوشواره را به مردم لبنان هدیه کردند.
    بانوان مشهدی طلاهای خود را به مردم لبنان هدیه دادند

    به گزارش نخست نیوز، در روز‌هایی که حمایت و ایستادگی مردم مسلمان فلسطین آزادیخواهان جهان را به واکنش واداشته و رژیم صهیونیستی در دست درازی دیگر حالا مردم لبنان را مورد حملات بی رحمانه خود قرار داده رهبر انقلاب در حکمی فقهی انسانی همه مسلمانان را به یاری مردم لبنان فراخوانده است.

    دیگر بر کسی پوشیده نیست سد حزب الله مقابل رژیم صهیونیستی دهه‌هاست مانع پیشروی‌های این سگ هار منطقه شده است و حالا با این پیام رهبری آنان که دل در گروه جبهه مقاومت و یاری رساندن به این جبهه را دارند تکلیف خود می‌بینند که از هیچ اقدامی برای کمک به مردم لبنان کوتاهی نکنند. جنبشی در گوشه گوشه ایران به عنوان «جنبش اهدای طلا به جبهه مقاومت» که نمایش قدرتمندانه جهاد با اموال زنان ایرانی است.

    اگر جهاد دو قسم داشته باشد، همانگونه که از آیات قرآن هم می‌توان استنباط کرد به جهاد با مال و جهاد با جان تقسیم می‌شود. چه بسیارند آنهایی که جهاد با جان را به جهاد با مال ترجیح می‌دهند و همین است که در آیات نیز ابتدا از جهاد با مال سخن گفته شده است و بعد جهاد با جان. زن‌های ایرانی، اما با به راه انداختن این جنبش و اهدای طلا‌های خود ثابت کرده اند در قدم اول با اموال خود به جهاد در راه خدا پیوسته اند.

    گفتنی است : حرکت خودجوش مردمی توسط موسسه فرهنگی روشنا تاکنون 400 میلیون تومان و 20 میلیون پول توسط این بانوان به دفتر مقام معظم رهبری تحویل داده شده است بنابراین اهدایی بانوانی از جنس مقاومت و ایثار در همسایگی امام مهربانی ها علی بن موسی الرضا (ع)برای کمک به جبهه مقاومت مهمترین اقدامات است.

    سیده بهجت موسوی مقدم

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *