×
×
جدیدترین‌‌ها

جشنواره ای که به دغدغه های مردم نزدیک است

  • کد نوشته: 109852
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • تنوع موضوعی ،سبک های مختلف و نگاه نزدیک به مسائل جامعه از مهمترین ویژگی های نمایش های راه یافته به پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هنرمندان خراسان رضوی( سودای عشق ) است.
    جشنواره ای که به دغدغه های مردم نزدیک است

    به گزارش نخست نیوز، روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی ، دکتر مهدی نصیری یکی از اعضای هیات بازبینی این جشنواره ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: بیشتر نمایش‌هایی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند ،اعم از آنهایی که پذیرفته شده اند یا در بازبینی تایید نشده‌اند به جهت موضوعی بیشتربه موضوعات نزدیک به مسائل اجتماعی و جامعه پرداخته اند.مسائلی که به اندیشه و زیست مردم می‌پردازد.

    ️‌وی ادامه داد : استفاده از زبان کمیک در برخی از نمایش ها علاوه بر سرگرمی تماشاگران همچنین به لحاظ موضوعی دغدغه مردم جامعه و موضوعات اجتماعی است و می‌تواند به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند .به اعتقاد من امسال باجشنواره بسیارپرباری روبرو خواهیم بود. این عضو هیات بازبینی تصریح کرد: یکی از مهمترین موارد این جشنواره تنوع موضوعی و سبک نمایش های شرکت کننده است و امسال با نمایش‌هایی متنوع و متفاوتی روبرو خواهیم بود که از شهرهای مختلف در این جشنواره حضور دارند و همین موضوع سبب می‌شود که شاهد جشنواره بهتر و با کیفیت‌تری باشیم.

    ️وی با اشاره به آن که در کشور ما  بیشتر جشنواره‌ها به جز یک الی دو جشنواره بین المللی هستند ، مابقی جشنواره‌ها در سطح منطقه ای  و استانی برگزار می شنوند و از این رو بیشتر شرکت کنند گان این جشنواره هارا نسل جوان تشکیل می دهد.

    ️دکتر مهدی نصیری اظهار داشت : دراین جشنواره همه گروه‌ها جوان هستند به جز دو گروه که از هنرمندان با تجربه حضور دارندو  ترکیب هنرمندان با تجربه درکنارجوانان بطورقطع اتفاق خوبی برای این جشنواره است .

    ️شایان ذکراست ، هیات بازبینی پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج هنرمندان خراسان رضوی( سودای عشق ) متشکل از احسان روحی، دکتر مهدی نصیری،حمیدرضا سلیمانی بود که آثار راه یافته به این جشنواره از ۲۹ مهر تا ۳ آبان ماه سالجاری در دو بخش تئاتر صحنه ای و خیابانی در شهرستان کاشمر به رقابت خواهند پرداخت .

    سرور هادیان

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *