×
×
جدیدترین‌‌ها

کابینه چهاردهم،
پزشکیان: ملاک انتخاب وزرا شایستگی است

  • کد نوشته: 105314
  • مرداد 28, 1403
  • رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه برای انتخاب وزرا از تمام احزاب و قومیت‌ها درخواست کردیم که لیست خود را به ما معرفی کنند، گفت: افراد در بیش از ۱۰ هزار ساعت جلسات کمیته‌ها ارزیابی شدند و ملاک انتخاب وزرا شایستگی است.
    پزشکیان: ملاک انتخاب وزرا شایستگی است

    به گزارش نخست نیوز،  مسعود پزشکیان  در گفت‌وگویی با اشاره به روند انتخاب اعضای کابینه گفت: بنای ما وحدت، انسجام و دوری از اختلافات و چند دستگی‌هاست.

    وی افزود: برخورد ما براساس شایستگی است و از ابتدا نیز اعلام کردیم کسانی که می‌توانند به ما کمک کنند؛ هم از احزاب و هم از قومیت‌ها درخواست کردیم که لیست خود را به ما اعلام کنند و بیش از ۱۰ هزار ساعت در ۲۵ کمیته افراد مختلف مورد ارزیابی قرار گرفتند و نظرات در شورایی جمع‌بندی شد و در نهایت افرادی شایسته انتخاب شدند که کسی نمی‌تواند ادعا کند از یک قوم، جناح، یا دسته و گروهی خاص هستند.

    رئیس‌جمهور تاکید کرد: توقعاتی که به وجود آمد به این دلیل است که نگاه ما را آنگونه که می‌بایست متوجه نشدند اما وظیفه ما این است که دست به دست هم دهیم تا بر مشکلات غلبه کنیم.

    پزشکیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نقش ظریف در کابینه چهاردهم چه خواهد بود؟ تصریح کرد: ظریف به عنوان مشاور در حال انجام کار است. از هر کسی که در این مملکت تلاش کرده است، در هر نگاه و باوری که باشد استفاده خواهیم کرد و منت کسانی را خواهیم کشید که دلشان برای این مملکت می‌سوزد و کارشناس و عالم هستند.

    وی گفت: دست بوس آنها هستیم که بیایند و کمک کنند مملکت از این وضعیت خارج شود.

     

    منبع ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *