×
×
جدیدترین‌‌ها

شهردار مشهد در افتتاحیه نمایشگاه سنگ مشهد عنوان کرد:
نمایشگاه های تخصصی فرصت صادرات و ارزآوری برای کشوراست

  • کد نوشته: 105254
  • مرداد 27, 1403
  • شهردار مشهد در بازدید ازسومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد خبر داد: نمایشگاه‌های تخصصی از نمایشگاه‌های ویژه‌ای است که بیشتر متخصصین، صادرکنندگان و افراد متخصص از آن بازدید می‌کنند که نمایشگاه سنگ از این دسته نمایشگاه‌ها است.
    نمایشگاه های تخصصی فرصت صادرات و ارزآوری برای کشوراست

    به گزارش نخست نیوز– سرور هادیان‌، محمد رضا قلندر شریف در این خصوص اظهارداشت: این نمایشگاه، یک نمایشگاه تخصصی است و جنبه ملی دارد که صنایع مرتبط با سنگ، بخصوص معادن مختلفی که سنگ‌های خاصی دارند متولیان آن ها در این نمایشگاه حضور دارند.

    وی تصریح کرد:این نمایشگاه چه از نظر صنایع داخلی و چه از نظر صادرات سنگ نمایشگاه ویژه‌ای است و استقبال خوبی هم از آن شده است که امیدواریم در جهت ارز آوری برای کشورمان مفید باشد.

    شهردار مشهد با اشاره به آن که یکی از موضوعات مهم نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت در بخش‌هایی است که بیشتر جنبه تبلیغاتی در جهت صادرات دارد، اظهار داشت: به نظر من یکی از موضوعات مهم صنایع  ، صنعت سنگ ایران است که امسال سومین سالی است که نمایشگاه سنگ در مشهد برگزار می‌شود و استقبال خوبی توسط شرکت‌های مختلف از آستان های کشور شده است .

    وی نمایشگاه بین‌المللی مشهد را ار موفق ترین نمایشگاه های تخصصی کشور عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه نمونه‌های سنگ‌هایی در معرض دید قرار گرفته است  که کم نظیر است و در کشورمان جنبه اقتصادی و صادراتی نیز دارد.

    قلندر شریف درخصوص برنامه های نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد  بیان داشت:چند جهت را درحوزه نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد دنبال می‌کنیم  زیرا تعدادی از موضوعات در نمایشگاه ها عام و مردم پسند است مانند: لوازم خانگی که نیاز عامه مردم می‌باشد اما برخی از نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه صادرات است که در بین نمایشگاه ها آن هارا توزیع کردیم که بطور قطع بازدیدکنندگان خاصی این گونه نمایشگاه ها دارند.

    وی خاطر نشان ساخت: برای مثال امروز در سومین نمایشگاه صنایع سنگ چندین نفر از سر کنسولگری‌های کشورهای مختلف وهیات های تجاری از چند کشور از آن بازدید کردندزیرا این نمایشگاه تجلی تولیدات تخصصی حوزه مهم سنگ های ساختمانی و تزئینی است و امیدواریم سال آینده شاهد رشد کمی و کیفی این نمایشگاه در مشهد باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *