×
×
جدیدترین‌‌ها

زیارت مدفن امام حسین(ع)،
همگام با زوار،۷ روز مانده تا اجتماع عظیم اربعین

  • کد نوشته: 105270
  • مرداد 27, 1403
  • آنچه می‌خوانید اخبار امروز شنبه ۲۷ مرداد درباره اربعین سید و سالار شهیدان و یارانش و پیاده‌روی و تجمع عظیم مذهبی و دینی مردم دنیا برای بزرگداشت این واقعه است.
    همگام با زوار،۷ روز مانده تا اجتماع عظیم اربعین

    به گزارش نخست نیوز، اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری کرج برای مراسم اربعین

    رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از خدمت‌رسانی ۱۵۰دستگاه اتوبوس به زائران حسینی خبر داد.

    محسن‌ امیدوارحسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امسال نیز توفیق خدمت به زائران حسینی را به این سازمان اعطا کرد.

    وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت ناوگان اتوبوس‌های شهری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در مراسم اربعین استفاده حداکثری خواهد شد، افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی صورت گرفته این سازمان امسال اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برعهده گرفته است.

    انتقال مواکب اربعین خراسان جنوبی توسط ۱۶۰ دستگاه ناوگان باری

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ازخدمت رسانی ۱۶۰ دستگاه ناوگان باری استان به صورت داوطلبانه برای انتقال موکب ها و تجهیزات مورد نیاز خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبرداد.

    اسد اله جلال زاده، امروز شنبه ۲۷ مرداد گفت: شرکت‌های حمل و نقل کالای استان برای مشارکت در اجرای این طرح بدون اخذ کمیسیون شرکت، به صورت رایگان برای ناوگان اعزامی به مقصد عراق بارنامه صادر می‌کنند.

    همدان _۱۵ موکب ملایر پذیرای یک میلیون و ۷۰۰ هزار زائر اربعین حسینی

    مسئول ستاد مردمی اربعین ملایر از برپایی ۱۵ موکب در این شهرستان خبر داد و پیش بینی کرد امسال یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مسیر ملایر عبور و از خدمات این موکب‌ها بهره‌مند شوند.

    باقری ادامه داد: موکب فاطمه الزهرا(س) در بهشت هاجر ملایر، موکب علی بن موسی الرضا(ع) در زنگنه، موکب امامزاده عبدالله و سعید روستای آورزمان در گلزار شهدای روستا، موکب قمر بنی‌هاشم روستای توچغار در ابتدای روستا، موکب امام رضا در مسیر برگشت تالار الماس، موکب حضرت رقیه روستای دهنو آورزمان، موکب العباس روستای حسین‌آباد ناظم، موکب خدام‌الحسین روستای کرتیل‌آباد، موکب امام حسن مجتبی روستای نمازگاه و موکب حضرت ابوالفضل انوج و موکب ام البنین روستای پری، موکب شهید صیاد شیرازی روستای نازول و موکب امام حسن عسگری سامن در سطح شهرستان فعالیت می کنند.

    سیستان و بلوچستان-خدمت رسانی ۲۳ گروه جهادی نیکشهر به زوار پاکستانی

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳ گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان به صورت شبانه روزی و عملیاتی کار خدمات رسانی به زوار پاکستانی را انجام‌ می‌دهند.

    سرهنگ پاسدار حسین نکوئی امروز شنبه در بازدید از روند خدمت رسانی به زوار پاکستانی اظهار کرد: موکبی برای اسکان موقت، استراحت، پذیرایی زوار پاکستانی در محل سه راهی شهرستان نیکشهر در نظر گرفته شده است.

    سیستان و بلوچستان- تعیین مکان‌های مختلف برای پذیرایی از زائران اربعین پاکستانی در زاهدان

    فرماندار زاهدان گفت: در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین مکان‌هایی برای استقرار آنها در این شهر مشخص و پذیرایی از عزاداران حسینی با تمام قوت در حال انجام است.

    علیرضا شهرکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به استقرار مکان‌هایی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی، افرادی که از مرز میرجاوه وارد می‌شوند در زائرسرای زاهدان اسکان می‌یابند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *