×
×
جدیدترین‌‌ها

عضو دفتر حفظ‌و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد:
حوزه معادن سنگ نیاز به جهش تولید بامشارکت مردم دارد

  • کد نوشته: 105247
  • مرداد 27, 1403
  • عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد: اگر ما بتوانیم سنگ‌ها را بصورت خام صادر نکنیم ارزش افزوده‌ آن افزایش پیدا می کندو حتماً برای کشور می‌تواند یک تولید  همراه با ثروت بالایی داشته باشد.
    حوزه معادن سنگ نیاز به جهش تولید بامشارکت مردم دارد

    به گزارش نخست نیوز، سرورهادیان – مهدی فضائلی، در این خصوص اظهارداشت: اگرچه بحث معدن در کشور یکی از فرصت ها و ظرفیت‌های بسیار مستعدی برای کار است اما متاسفانه بسیاری از این ظرفیت‌ها بلا استفاده و معطل مانده است .

    فضائلی با اشاره به آن که چندین بار مقام رهبری در دیدارهای مختلف به حوزه معدن اشاره کردند، اظهار داشت : ایشان فرمودند، این حوزه می‌تواند برای کشور تولید ثروت و اشتغال نماید.

    وی ادامه داد: به هر حال این موانع بر سر راه بوده است که ظرفیت‌های بسیار عظیمی در همه بخش‌های معدنی کشور آن طور که باید و شاید مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است .

    photo13119072245

    عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها می‌تواند ظرفیت‌هایی که در حوزه سنگ وجود دارد را بهتر به مسئولان و مردم معرفی نماید وهمچنین  بستری را برای توجه بیشتر سرمایه‌گذاری فراهم کند.

    وی تاکید کرد: به خصوص  با توجه به شعار سال که” سال جهش تولید و مشارکت مردم »است از جمله حوزه‌هایی است که می‌توانیم تجربه کنیم و شاهد این جهش تولید در حوزه معدن باشیم .

    وی یادآور شد: با ادامه شعار سال که بحث مشارکت مردم می‌باشد بایستی بخش‌های مختلف مشارکت مردم را تسهیل نمائیم.

    فضائلی باتشکر از تلاش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد بخاطر برپایی نمایشگاه های موفق،خاطر نشان ساخت: حوزه سنگ نیزجزء حوزه‌هایی است که در دنیا سرمایه‌گذاری زیادی بر روی آن شده است و ما هم خوشبختانه در کشور از ظرفیت‌های خیلی خوبی برخوردارهستیم که اگر انواع سنگ‌هایی که در حوزه ساختمان ، سنگ های تزیینی و…وجوددارد فناوری‌های لازم برروی آن انجام شود و سپس مورد بهره‌برداری قرار بگیرد، می تواند بسیارارزآورباشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *