×
×
جدیدترین‌‌ها

ریزودرشت از فوتبال مشهد ،
مهربان بالباس هوادار

  • کد نوشته: 105186
  • مرداد 26, 1403
  • مهاجم مشهدی فصل قبل تیم فوتبال مس رفسنجان با عقد قراردادی به تیم فوتبال هوادار تهران پیوست.
    مهربان بالباس هوادار

    به گزارش نخست نیوز، بهنام بهروز_حسین مهربان که فوتبالش را از تیم‌های پایه باشگاه پدیده مشهد آغاز کرده است، پس از پدیده به فجرسپاسی پیوست تا دوران خدمت سربازی را پشت سر بگذارد.

    پژند درصدر جدول

    رقابت‌های لیگ دسته‌دوم فوتبال کمتر از پانزده‌سال باشگاه‌های مشهد با شرکت 15تیم‌ تکنیک برتر، یوزتک، سرخ‌آبی، فراهان، پایدار نوین، دهداری، بارثاوا، پیشگامان، دلاوران، سنگچولی، زنده‌یاد پژند، مدائن، امیرا، هوادار و پویان آغاز شد و آستان قدس همان ابتدا انصراف داد.درپایان هفته چهارم تیم فوتبال زنده‌یاد پژند با 4 پیروزی و12 امتیاز صدرنشین است. پیشگامان و پویان هم با 9 و 7 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم هستند.

    چهارمین شکست فرش آرا

    هفته پنجم لیگ‌برتر فوتسال کشور با چهارمین شکست تنها نماینده استانمان همراه شد. فرش آرا که در مشهد میزبان تیم هیات‌فوتبال قم بود، با یک گل مقابل این تیم بازنده شد .شاگردان احمد شفیعی در این روز همچون بازی‌های قبل در گل‌زنی ناموفق بودند .هفته بعد فرش آرا در قزوین جدالی دشوار با کراپ الوند خواهد داشت و پس‌ازآن لیگ نزدیک به یک ماه تعطیل می‌شود.

    قهرمانی علم و ورزش در نونهالان

    مسابقات فوتسال لیگ دسته‌اول نونهالان استان خراسان‌رضوی با حضور ۲۸تیم درچهار گروه (دو گروه شش ‌تیمی و دوگروه هشت تیمی) به‌صورت مجتمع برگزار شد. در پایان این مسابقات پس از ۷۴بازی تیم علم‌ و ورزش به مقام قهرمانی رسید و صنعت گاز سرخس دوم شد. آذین‌طب مشهد هم به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت.

    مهاجری درجمع برترینها

    در مراسم برترین‌های فوتبال ایران که توسط سازمان لیگ فوتبال و در محل برج میلاد برگزار شد، محمدرضا مهاجری مربی  خیبر خرم آباد عنوان برترین مربی لیگ دسته اول فوتبال کشور  را به خود اختصاص داد .

    کش مکش هیات با داوران

    هیأت فوتبال مشهدطی نامه‌ای، داوران معترض شهرستان مشهد که حاضر به شرکت در جلسات هفتگی و قضاوت نشده بودند را تهدید کرد چنانچه به عرصه داوری برنگردند، حذف خواهد کرد.

    اقدامی که بدون شک دودش بیش از همه به چشم خود هیات خواهد رفت.

    ای کاش مسوولین هیات فوتبال استان و مشهد ،نگاه خودبزرگ بینانه را ازخود دور می کردند و به جای تهدید ،خواسته های داوران را می شنیدند.

    رسم این است که دراین گونه مواقع نمایندگانی ازدوطرف به همراه فرد مورد وثوق طرفین ،به گفتگو نشسته و مشکلات را حل کنند اما گویا مسوولین هیات، جز قیچی ابزار دیگری را نمی شناسند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *