×
×
جدیدترین‌‌ها

منهای فوتبال،
تغییر در هیات پرورش اندام

  • کد نوشته: 105181
  • مرداد 26, 1403
  • سعید سیدزادگان رییس هیات بدن‌سازی و پرورش اندام ، از سمتش کناره‌گیری کرد! و رییس سابق هیات بوکس خراسان‌رضوی به‌عنوان سرپرست هیات بدن‌سازی و پرورش اندام منصوب شد.
    تغییر در هیات پرورش اندام

    به گزارش نخست نیوز، معین شریف_ امیرحسین اخوان در حالی سرپرست این هیات شده است که سید زادگان، رییس این هیات، فقط پانزده ماه بر مسند ریاست بود .

    سخنان عجیب رییس هیات کشتی

    رییس هیات‌کشتی خراسان‌رضوی گفت: مربیان کشتی خراسان چیز جدیدی برای کشتی‌گیران ندارند و به‌ دنبال این هستیم که ورزشکاران خودمان را به اردو‌های خارج از استان مانند مازندران اعزام کنیم تا شش ماه آنجا تمرین کنند.

    اسماعیل حسن‌زاده در نشست خبری با اهالی رسانه افزود: اکنون کشتی خراسان چیزی ندارد. چون سو مدیریتی که در ۲۰تا۲۵ سال گذشته بوده، همه‌چیز را از بین برده است و باید از نو همه‌چیز را ساخت. شانزده سفر استانی در سال گذشته داشتیم و از هر شهرستان چند بار بازدید کردیم. برای المپیک۲۰۲۸ در نظر داریم برنامه‌های خاصی اجرا کنیم، اما نمی‌توانم قولی بدهم. زیرا کشتی‌گیر ساختن برای اینکه در المپیک نتیجه بگیرد، نیاز به زمان دارد و در مدت کوتاه محال است.  مربیان ما مربیان مازندران را قبول ندارند و از طرفی هیچ نتیجه مثبتی نداشته‌اند، اما وقتی می‌خواهیم با آنان صحبت کنیم، به‌گونه‌ای صحبت می‌کنند که مربی حسن یزدانی جلوشان لنگ می‌اندازد. حسن‌زاده درباره موضع هیات کشتی خراسان‌رضوی پیرامون طرح مولدسازی بیان کرد: هیات‌کشتی هیچ‌چیزی برای فروش ندارد و اکنون برای تأمین امکانات حداقلی خود مانده‌ایم.

     

    اسنوکر قهرمانی استان

    مسابقات اسنوکر قهرمانی استان با حضور ۳۲تیم از 10شهرستان در طرقبه شاندیز انجام شد و با قهرمانی تیم پالاس به پایان رسید. همچنین تیم اسپادانا با کاپیتانی وحید شاهین فر در فینال که با داوری مصطفی فتحعلیان و علیرضا مانی انجام شد، حریف میلاد کاشانی، عضو تیم پالاس و رنک یک استان نشد و در فینال به مقام دومی رضایت داد. در دیدار رده‌بندی نیز تیم پالادیوم با غلبه بر باشگاه وزین‌فرزام به مدال برنز رسید. هشت تیم برتر این دوره از مسابقات جواز حضور در لیگ استان را به‌دست آوردند.

    *6 خراسانی درپاریس

    ورزش خراسان‌رضوی در المپیک امسال فقط یک نماینده به نام حسن تفتیان داشت که او هم نتوانست عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد و در دور مقدماتی با کسب عنوان پنجم از گردونه رقابت‌های دوی 100متر کنار رفت، اما ورزش خراسان‌رضوی در پاراالمپیک همیشه هم تعداد بیشتری ورزشکار داشته و هم نتایج بهتری گرفته است. کاروان پاراالمپیک کشورمان امسال شش خراسانی در پاریس خواهد داشت؛ شش ورزشکارومربی که نماینده جامعه ورزش جانبازان و توان‌یابان استان خراسان‌رضوی در پاریس خواهند بود.

    هادی رضایی و مهدی بابادی دو چهره شناخته‌شده خراسانی کاروان پاراالمپیک ما هستند؛ رضایی در مقام سرمربی  تیم‌ملی والیبال‌نشسته و بابادی هم بازیکن این تیم. دوومیدانی خراسان‌رضوی  نیزدر پاریس دو نماینده دارد؛ حمید فرزین‌بقا  به عنوان مربی  ومصطفی ماریان، درپرتاب دیسک.

    موسی غلامی ،جودوکار کم‌بینای استان خراسان‌رضوی دیگر مسافر پاریس است.

    نسرین شاهی نیزتنهابانوی خراسانی کاروان ایران درپاریس است. نسرین شاهی که در تیراندازی ماده تپانچه بادی نفر اول جهان است در حالی پاراالمپیک را تجربه می‌کند که در مسابقات جهانی به هر چه می‌خواسته رسیده و حالا نوبت پاراالمپیک است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *