×
×
جدیدترین‌‌ها

به بهانه روز جهش تولید با توسعه بخش خصوصی و تعاونی

  • کد نوشته: 101326
  • تیر 7, 1403
  •  مدیر عامل گروه کارخانجات ابرش گفت : توسعه واقعی بخش خصوصی، در یک ساختار نظام مند، بدون رانت و کاملا شفاف، امکان پذیر است.
    به بهانه روز جهش تولید با توسعه بخش خصوصی و تعاونی

    به گزارش نخست نیوز سید جمال رضوی، مدیر عامل گروه کارخانجات ابرش در خصوص دهه تولید و تجارت و در ششمین روز آن که “روز جهش تولید با توسعه بخش خصوصی و تعاونی” نام گرفته است، افزود : این ده روز فرصت مناسبی است تا با هم اندیشی و مشارکت بخش خصوصی و دولتی در جلسات تخصصی، مشکلات بخش خصوصی و تعاونی ها در مسیر رشد و توسعه، ریشه یابی شده و برای درمان آن چاره اندیشی گردد. مدیر عامل گروه کارخانجات ابرش، ادامه داد: توسعه واقعی بخش خصوصی، در یک ساختار نظام مند، بدون رانت و کاملا شفاف، امکان پذیر است. وی خاطر نشان کرد : در ایران به دلیل نبود ساز و کار مناسب از این منظر در بازار سرمایه و همچنین چالش ها و محدودیت های جدی در بخش تولید، توسعه بخش خصوصی و تعاونی ها همواره با چالش های بزرگی مواجه بوده و به مثابه مسیری صعب العبور است.

    رضوی ادامه داد: در صورت ایجاد محیطی امن برای سرمایه گذاری، بخش خصوصی قدرتمند ایران می تواند با تمرکز بر اهداف و توسعه فعالیت های تولیدی، به معنای واقعی، موجبات ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصاد سالم کشور را فراهم آورده و امید به زندگی را در جوانان میهن عزیزمان به مقدار بسیار زیادی افزایش دهد و از خروج سرمایه های عظیم فکری و حتی مادی، جلوگیری نماید. مدیر عامل گروه کارخانجات ابرش در پایان، برای کلیه فعالان اقتصادی آرزوی موفقیت نموده و ابراز امیدواری کرد پس از روی کار آمدن دولت چهاردهم، با هم افزائی و همکاری هرچه بیشتر بین دولت و بخش خصوصی، تسهیل گری و حمایت های لازم برای رشد و توسعه بخش خصوصی و تعاونی ها فراهم گردد تا زمینه ساز اشتغال زائی بیش از پیش و رشد و توسعه اقتصاد کشور باشد.

    سیده بهجت موسوی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *