×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مشهدبیان کرد:
نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان مشهد تبلور تولیدات ارزشمند داخلی بود

  • کد نوشته: 100996
  • تیر 2, 1403
  • رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مشهدبابیان اینکه نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان مشهد تبلور تولیدات ارزشمند وباکیفیت داخلی بود گفت : در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد شرکت‌های متعددی با محصولاتی جدید شرکت کرده‌ بودند که می‌توانند قیمت تمام شده ساختمان را کاهش و همچنین استحکام آن را افزایش دهند و از طرفی شرایط را برای زندگی بهتر مهیا کنند .
    نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان مشهد تبلور تولیدات ارزشمند داخلی بود

    نخست نیوز، سرور هادیان_به گزارش ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان تاسیسات (معماری ،عمران) صنایع سرمایشی وگرمایشی مشهد “مهدی ناصحی ” افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های ساختمان کشور به صورت تخصصی در حوزه معماری و عمران با حضور ۱۶۰ شرکت‌ و برندهای مختلف از اقصی نقاط کشور برگزار شد.

    وی یادآور شد: نمایشگاه می تواند  فرصتی باشد  برای معرفی توانمندی‌های مختلفی که در حوزه‌های متنوع زندگی و زیست مردم در کشورمان به وجود آمده است .

    نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد:  به نظر می‌رسد اگر بتوانیم به درستی در کشور ظرفیت‌های درونی شده صنعت ساختمان را به مردم معرفی کنیم، گام بسیار مهمی را برای کاهش هزینه‌ زندگی آن ها برداشته‌ایم که یکی از اهداف اصلی نمایشگاه می‌تواند این باشد.

    وی خاطر نشان ساخت: در این نمایشگاه  شاهد حضور برخی از شرکت‌هایی بودیم که بعضی از محصولات بسیار با ارزش و دارای راندمان بالا را به عرضه گذاشتند و این اتفاق خیلی خوبیست.

    ناصحی ادامه داد: امیدوارم  شهروندانی که درحال حاضر  با این صنعت مرتبطند و یا در حال ساخت و ساز هستند و همچنین مهندسین و شرکت های ساختمان سازی از اینگونه نمایشگاه‌ها استقبال کنند تا زمینه رشد اشتغال را در کشور مهیا سازند .

    وی بیان کرد:  شرکت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف ساخت وساز مسکن درمشهدداریم و این فرصت ارزشمندی  برای صنعت ساختمان مشهد است که می تواند حرف های زیادی دراین حوزه داشته باشد.

    ناصحی تاکید کرد: در بحث مدیریت شهری به هر صورت یکی از ارکان مهم مدیریت شهری حوزه ساخت و سازها است و موضوع اخذ پروانه‌هاوپایانکارهای ساختمانی ،ارتباط تنگاتنگی با صنعت ساختمان دارد و این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی بود که این ظرفیت‌ها با هم هماهنگ شود و بتواند شرایط را به سمت بهبود پیش ببرد .

    این عضو شورای اسلامی  شهر مشهد افزود:مسکن جزو نیاز های اصلی خانوارهای ایرانی است که ده ها حوزه دیگر هم به آن مرتبط است و اشتغال زیادی رابه خود اختصاص داده است ،پس هرچقدر حوزه مسکن فعال باشدشاهد اشتغال بیشتری وگردش مالی بیشتری در جامعه خواهیم بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *