×
×
جدیدترین‌‌ها

جوان مشهدی تلاش برای تحقق اهداف ورزشی

  • کد نوشته: 101293
  • تیر 7, 1403
  •  در خراسان رضوی، نوجوانان و جوانان بسیاری هستند که با تلاش بی‌وقفه برای دستیابی به آینده‌ای روشن و موفقیت در زندگی خود گام برمی‌دارند.
    جوان مشهدی تلاش برای تحقق اهداف ورزشی

    به گزارش نخست نیوز، ریحانه برومند_ در همین راستا، با یکی از این نوجوانان مستعد و موفق به گفت‌وگو نشستیم. مبینا زیارت ، 19 ساله از شهرستان مشهد، از 6 سال پیش به‌صورت حرفه‌ای در رشته شنا فعالیت دارد و در مجموعه ورزشی موج‌های آبی به‌عنوان کارمند غیررسمی مشغول به کار بود.

    وی ضمن تمرین در مجموعه ورزشی آستان قدس، درباره علاقه و انگیزه خود از پرداختن به ورزش شنا می‌گوید: «این رشته را بسیار دوست دارم و همچنین از طریق آن کسب درآمد می‌کنم.» زیارت افزود: «برای موفقیت در شنا تلاش زیادی می‌کنم و ازاین‌رو کمی از درس فاصله گرفته‌ام و حتی نتوانستم در کنکور سراسری ثبت‌نام کنم.» وی با برنامه‌ریزی دقیق، امیدوار است تا به تیم‌های ملی دعوت‌شده و به افتخارآفرینی بپردازد. این ورزشکار جوان بر این باور است که حمایت‌‎های موجود مفید اما ناکافی هستند و برای پیشرفت این رشته ورزشی باید امکانات بیشتری فراهم شود. زیارت تأکید کرد: «برگزاری منظم لیگ‌های شنا و واترپلو و ایجاد رقابت برای افزایش انگیزه و تشویق ورزشکاران نقش مهمی در توسعه ورزش استان دارد.» وی بابیان اینکه علاقه تحصیلی‌اش به رشته حقوق است، خاطرنشان کرد: «تحصیل مانع موفقیت در ورزش نیست و در صورت وجود اعتقادات مذهبی، موفقیت بیشتری را به دنبال خواهد داشت.» مبینا زیارت هم‌اکنون تمرکز خود را بر آماده‌سازی برای مسابقات شنای استانی گذاشته است. در پایان از سارا باری، مربی حرفه‌ای و مهربان خود که در هر مرحله از شنا حمایتش می‌کند، قدردانی کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *