×
×
جدیدترین‌‌ها

طرح‌های مهم بهداشتی و درمانی،
شکوفایی درخت سلامت در دولت سیزدهم

  • کد نوشته: 100368
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
  • نگاه ویژه "شهید جمهور" به توسعه و ارتقای خدمات درمانی و تلاش‌های خاصی که دولت سیزدهم در این مسیر انجام داد، موجب شد تا با افتتاح طرح‌های مهم بهداشتی و درمانی در خراسان رضوی، شاهد به بار نشستن درخت سلامت در این خطه باشیم.
    شکوفایی درخت سلامت در دولت سیزدهم

    نخست نیوز،

     یکی از دغدغه‌های مهم شهید خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دوران ریاست جمهوری، ارتقای حوزه سلامت و دسترسی آسان مردم به خدمات درمانی در تمام نقاط کشور بود.

    در این راستا دولت سیزدهم چتر حمایتی خود را بر سر حوزه سلامت کشور گستراند و با تخصیص اعتبارات مناسب به این حوزه، درخت سلامت را در کشور سیراب نمود، به گونه‌ای که امروز پس از شهادت این شهید بزرگوار با افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف، به ویژه در استان خراسان رضوی و مشهد، شاهد به شکوفه نشستن این تلاش‌ها و حمایت‌ها هستیم.

    بنا بود در دور دوم سفر استانی دولت به خراسان رضوی و با حضور شهید آیت الله رئیسی بسیاری از این طرح های بهداشتی و درمانی در مشهد و دیگر شهرستان های استان به بهره‌برداری برسد که وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهان وی مانع از این کار شد.

    وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پویش “تعالی خدمت، استمرار خدمت” را به منظور افتتاح طرح های حوزه سلامت در دولت سیزدهم، از چهارم خرداد با حضور وزیر بهداشت در مشهد آغاز کرد.

    آماده بهره‌برداری شدن ۱۳۷ طرح بهداشتی و درمانی در مشهد

    رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: قرار بود ۱۳۷ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی پژوهشی در دومین دور سفر استانی دولت به استان خراسان رضوی به بهره برداری برسد که با شهادت آیت الله رئیسی، این امر محقق نشد.

    دکتر محمود شبستری افزود: بنا به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای استمرار خدمت و به یادبود خادم الرضا و «شهید جمهور» افتتاح ۲۲ طرح بهداشتی درمانی و آموزشی و پژوهشی در دستور کار قرار گرفت.

    ۱۱۶ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی و پژوهشی دیگر در خراسان رضوی آماده بهره برداری هستند که به زودی به بهره برداری خواهند رسید

    وی ادامه داد: علاوه بر این طرح ها ۱۱۶ طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی دیگر آماده افتتاح است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

    شبستری افزود: همچنین اکنون ۱۶۸ طرح بهداشتی و درمانی نیز در دست اجراست که تا یک سال آینده تعداد بسیاری از آن‌ها تکمیل و افتتاح خواهند شد.

    منبع ایرنا

    برچسب ها درخت سلامت

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *