×
×
جدیدترین‌‌ها

ورزش بانوان ،
افتخارآفرینی دختران مشهدی

  • کد نوشته: 108259
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳
  • مسابقات والیبال کانون‌های کمتر از هجده‌سال دختر کشور با نایب‌قهرمانی تیم تلنت‌سورن مشهد به پایان رسید.
    افتخارآفرینی دختران مشهدی

    به گزارش نخست نیوز، منیره نخعی_مرحله سوم و نهایی  این مسابقات با حضور هشت تیم صعودکننده به میزبانی تلنت‌سورن و مدرسه والیبال پازش خراسان‌رضوی ، در مشهد انجام شد.

    در دیدار نهایی که در سالن مهران برگزار شد، تیم‌های هاتف‌پخش سپاهان و تلنت‌سورن به مصاف هم رفتند که درنهایت هاتف با پیروزی 3بر0 به مقام قهرمانی دست یافت و تیم مشهدی نیز نایب‌قهرمان کشور شد. درمجموع سه مرحله این رقابت‌ها 135مسابقه برگزار شد.

    همچنین دختران خراسان‌رضوی مقام سوم مسابقات والیبال استعدادهای برتر کمتر از چهارده‌سال دختر کشور را نیز از آن خود کردند. مسابقات والیبال استعدادهای برتر رده سنی کمتر از چهارده‌سال دختر کشور به میزبانی کرج انجام شد و پس از پنج روز رقابت ،با قهرمانی اصفهان به پایان رسید. مازندران دوم شد و خراسان‌رضوی روی سکوی سومی مشترک با البرز قرار گرفت.

    مشهدی‌ها روی نیمکت تیم‌ملی افغانستان

    تیم‌ملی والیبال زنان افغانستان با هدایت ماهور پازش، مربی بین‌المللی والیبال خراسان،  در اولین تجربه برون‌مرزی‌اش در رقابت‌های چلنج‌کاپ آسیای مرکزی به میزبانی مالدیو شرکت کرد. این تیم پس از به‌خدمت‌گرفتن پازش و با حضور مهسا آراسته به‌عنوان کمک‌مربی و زیبا صفاری به‌عنوان سرپرست، با هدایت کادر تمام‌مشهدی کارش را آغاز کرده است .

    قهرمانی دختران خراسانی در نت‌بال

    اولین دوره مسابقات قهرمانی نت‌بال بانوان کشور با قهرمانی نماینده استان به پایان رسید. این مسابقات با حضور 15 تیم برگزار شد و اولین جام قهرمانی این رشته تازه‌وارد به تیم تاب‌سام خراسان‌رضوی رسید.تیم‌های فارس،سپاهان اصفهان و کرمانشاه نیز دوم تا چهارم شدند.

    بدمینتون با مربی مشهدی

    دختران بدمینتون‌باز با هدایت سرمربی مشهدی تیم ملی راهی اردوی آمادگی شدند تا آماده حضور در مسابقات آسیایی شوند. 4ملی‌‌‌پوش درتیم کمتر از 15 سال و4 بدمینتون باز درتیم کمتر از17 سال در این تمرینات زیر نظر لیلا اقبال، سرمربی مشهدی تیم ملی و کمک‌های او رباب علیاری و مریم رحیم‌زاده به تمرین پرداختند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *