×
×
جدیدترین‌‌ها

 ديگر دارد دیر می‌شود ،
مشکلاتی که ذهن وزیر را مشغول کرد!

  • کد نوشته: 108267
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳
  • دیگر اندک، اندک دارد، پروسه انتخاب معاونین وزارت ورزش، مدیران ستادی و … دیر می‌شود.
    مشکلاتی که ذهن وزیر را مشغول کرد!

    به گزارش نخست نیوز، محمدرضا نصرالله زاده_ و قطعا احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان هم این موضوع را تایید خواهند کرد. هرچند که در همین خصوص شنیده می‌شود که وزیر اسامی موردنظر خودش را برای تصدی پست‌های کلیدی این وزارت […]

    دیگر اندک، اندک دارد، پروسه انتخاب معاونین وزارت ورزش، مدیران ستادی و … دیر می‌شود و قطعا احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان هم این موضوع را تایید خواهند کرد.

    هرچند که در همین خصوص شنیده می‌شود که وزیر اسامی موردنظر خودش را برای تصدی پست‌های کلیدی این وزارت خانه را جهت تایید صلاحیت برای دستگاه ه های ذیربط فرستاده و در حال حاضر هم منتظر گرفتن پاسخ از سوی آن‌هاست! هرچند که در راهروهای وزارت ورزش و از زمزمه‌های که برخی از همکاران آقای وزیر در آن وزارتخانه می‌کنند ، می‌شود تا حدود زیادی اسامی مدیران آینده وزارت ورزش را حدس زد.

    نفراتی که بازگو کردن نام آن‌ها شاید در حد همان حدس و گمان باشد و در عالم واقعیت چیز دیگری اتفاق بیفتد. چراکه گویا برخی از افراد موردنظر وزیر به دلیل بازنشستگی نخواهند توانست ایشان را همراهی کنند تا جایی که چنین به نظر می‌رسد که شخص وزیر هم از موضوع استفاده از آن‌ها در ساختمان خیابان سئول صرفه نظرکرده است. ضمن اینکه در کنار این مشکلات ، شرایط بغرنج ورزشگاه بزرگ آزادی و برخی از فدراسیون‌های مساله دار هم ذهن احمد دنیا مالی را به خود مشغول کرده است! شایعه دو تابعیتی بودن رییس فدراسیون دوومیدانی و احتمال ابطال انتخابات آن فدراسیون، نامه دیوان عدالت اداری در تایید قطعی مجمع سال ۱۴۰۱ فدراسیون سوارکاری و موضوع ریاست دوباره مسعود خلیلی در این فدراسیون و … از جمله مسایلی است که باید ظرف یکی، دو هفته آینده تکلیفشان مشخص شود ، مسایلی که رسیدگی به آن‌ها چندان کار سختی نخواهد بود و می‌توان به‌راحتی هر چه تمام‌تر راجع به آن‌ها تصمیم‌گیری صحیح کرد.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *