×
×
جدیدترین‌‌ها

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد:
آغاز به کار همزمان نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی

  • کد نوشته: 108224
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳
  •  سرپرست نمایشگاه بین‌المللی  مشهد از آغاز فعالیت بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ،سیزدهمین نمایشگاه نوشیدنی هاو دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی خبر داد.
    آغاز به کار همزمان نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی

    به گزارش نخست نیوز، سرور هادیان-فرزین سلطانی در این خصوص اظهار داشت: این دو نمایشگاه از ۴ تا ۷مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهد داشت. سلطانی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه‌ها بیان داشت : شیر و لبنیات، انواع نوشیدنی‌ها، مواد اولیه، انواع مواد غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع غذایی در بخش تولید، فرآوری و بسته‌بندی چاپ افست، چاپ دیجیتال، کارتن و ماشین‌آلات، چاپ پارچه، هدایای تبلیغاتی که توسط شرکت نمایشگاهی« برساز رویداد پارس»برگزار می‌شود. وی خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه‌ها در فضایی به وسعت هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع و در سالن‌های فردوسی و  مفاخر برای استقرار شرکت‌های حاضر پیش‌بینی‌شده تا محصولات ، کالاهای تولیدی و به‌روز خود را به بازدید عموم بگذارند .

    سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت‌کنندگان این دو نمایشگاه گفت : تعداد کل مشارکت‌کنندگان ۱۴۷ شرکت است که تعداد غرفه‌های شرکت‌کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۶۶ شرکت و تعداد شرکت‌کنندگان خارج از استان ۸۱ شرکت از استان‌های  تهران، اصفهان، البرز، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قزوین، آذربایجان شرقی، مازندران، مرکزی، یزد، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و همدان می‌باشد .

    وی در خصوص برنامه‌ها و رویدادهای همزمان با برگزاری  این دو نمایشگاه تصریح کرد: برنامه‌ها و رویدادهای همزمان با برگزاری نمایشگاه بیست و چهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ خراسان رضوی در ۵ مهرماه درسالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی با حضور ۳۰۰ نفر برگزار می‌شود. همچنین کارگاه‌های آموزشی در بخش چاپ، از ساعت۱۶:۳۰ الی ۲۱ ،  با حضور۵۰ نفراز دیگر برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

    وی یادآور شد:  همچنین هیات های تجاری از کشورهای عراق، اقلیم کردستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان ، عمان و افغانستان  و حدود یکصد  تاجر بین‌المللی در حوزه صنایع غذایی، چاپ و بسته‌بندی ،ماشین‌آلات و مواد اولیه  نیز حضور خواهند داشت.  گفتنی است این نمایشگاه‌ها از ۴ مهرماه آغاز و تا ۷مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از غرفه‌های متعدد این دو نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید داشته باشند .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *