×
×
جدیدترین‌‌ها

ضرب الاجل A.F.C به دو باشگاه بزرگ ایرانی

  • کد نوشته: 96328
  • فروردین 25, 1403
  • سال‌هاست  موضوع خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس، نقل محافل ورزشی است. مدیران و وزیران ورزشی با هر جابجایی ، و ابتدای ورود   وعده خصوصی‌سازی  ودر نهایت بدلیل مشکلات عدیده ورزشی آنرا به محاق می سپارند غافل از اینکه  زمان اعلام شده جهت تعیین و تکلیف  طی بخشنامه A.F.C برای خصوصی سازی در سال ۱۴۰۳ به پایان رسیده است
    ضرب الاجل A.F.C به دو باشگاه بزرگ ایرانی

    نخست نیوز،مهرشاد عنبری_ اینک وزارت ورزش با فرصت خواستن از کنفدراسیون آسیا مهلت دارند تا پنجم اردیبهشت ، تکلیف بخشنامه صادره از A.F.C را مشخص نمایند در غیر اینصورت مجوز حرفه ای این دو باشگاه پر طرفدا ر در آسیا باطل خواهد شد .
    متأسفانه باید یاد آور شد ،  در صورت عدم تحقق  این امر نقطه زوال و تاریک فوتبال کشور آگاهانه آغاز می شود که برازنده ملت فوتبالدوست کشورمان نیست .
    در پارامتر های مختلف می توان خصوصی سازی این دو باشگاه را مورد نقد و بررسی قرار داد و مهمترین آنها خارج ساختن این دو باشگاه از نظارت وزارت ورزش بوده که با  بخش اعظم مشکلات مالی این  دو باشگاه معطوف شده   و در زیر ساخت های سایر ورزشها ناخواسته  تعلل ایجاد  می کند  و کماکان این دو باشگاه را با انبوهی از بدهی های انباشته حال و گذشته ، بین زمین و آسمان معلق گذاشته  ودر دستاوردهای صفر تا صد آنها را،  با اما و اگر مواجهه می سازند   .
    باشگاههای سرخ و آبی  با آرشیوی از قهرمانی در ایران و آسیا ، نقطه امید بخش فوتبال کشور محسوب می شوند . و روشن نشدن آنها در ایام ده روزه باقیمانده  ، به مفهوم اهمیت ندادن به  مخاطبان  میلیونی واز بین بردن  ارزش و زیر ساخت های    فوتبال ایران در آسیا  است    .
    طرفداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سال هاست که در انتظار تعیین تکلیف خصوصی سازی این دو باشگاه به سر می‌برند اما با وجود وعده های مکرر برای واگذاری سرخابی ها ، به نقطه پایانی رسیده ایم  و وزارت ورزش در دقایق وقت اضافه باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف نماید.
    این بحث فراتر از چالش های موجود داخلی است با در نظر گرفتن  لیدر ها و هواداران متعصب که موفقیت های دو باشگاه را مهمتر از نان شب خود می دانند .
    تنها راه برون رفت از این داستان ، درگیر کردن ابراموویچ های ایران است  که متعهد ، خوشنام و مورد وثوق نظام مقدس جمهوری اسلامی بشمار می آیند .  ودر شرایط فعلی  تنها  راه برون رفت از بحران حاکم بر پرسپولیس در واپسین لحظات التر ناتیو های داوطلب خرید این باشگاه  می باشند  .
    در حال حاضر ،تنها گزینه   و ناجی این فرصت طلایی که داوطلب پایان بخشیدن به  قصه هزار یک شب واگذاری یکی از این دو باشگاه می باشد می توانیم به محمد محمد خانی مالک شرکت های واش لند که محصولات شوینده های برف ، رخت ، بانو ، لایف کر ، هوم کر ، و سهام دار بزرگترین هولدینگ ساختمانی و کارگزاری بورس کشور می باشند اشاره کرد .
    البته به خدمات انسان دوستانه و ترویج فرهنگ ورزش توسط این شخص که در جامعه بدور از چشمها متقبل شده اند  را نباید نادیده گرفت .
    وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال ایران باید بیش از همه نگران زمان اعلام شده باشند در غیر اینصورت ، عدم  واگذاری به این شخصیت  حقیقی و خارج شدن این باشگاه از دائره حرفه ای  آسیا ، ضمن به  زوال کشاندن  فوتبال کشور زمینه بروز اعتراضات جمعی را
    پیرامون برج های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ادامه دار خواهند کرد .
    ۲۴/فروردین

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *