×
×
جدیدترین‌‌ها

قیمت خودرو امروز۱۷ تیر ۱۴۰۳،
ادامه نوسانات بازار خودرو پس اژ پیروزی پزشکیان

  • کد نوشته: 101946
  • تیر 17, 1403
  • در اغلب محصولات داخلی و خارجی با تغییر قیمت یک میلیون تومان تا 50 میلیون تومان در بازار به کار خود ادامه دادند. اما همچنان تعدادی از محصولات ثابت باقی مانده‌اند.
    ادامه نوسانات بازار خودرو پس اژ پیروزی پزشکیان

    به گزارش نخست نیوز، قیمت خودرو امروز یکشنبه 17 تیر 1403 نوسانی گزارش می‌شود؛ طوری که این نوسان در محصولات داخلی بیشتر از محصولات مونتاژی است هر چند این تغییر در اغلب محصولات به چشم می‌خورد اما میزان و شدت آن در بین خودرو‌ها چندان زیاد نیست. همچنین نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار، تاثیر خود را در محصولات داخلی و مونتاژی با افت وخیز نسبت به روز‌های گذشته نمایان کرد.

    با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده بازار خودرو‌های داخلی و مونتاژی نسبت به روز‌های گذشته نوسانی گزارش می‌شوند.

    قیمت خودرو‌های داخلی

    بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز در اغلب محصولات دستخوش تغییر شد.

    سورن پلاس موتور XU7P از محصولات شرکت ایران خودروست که افت شش میلیون تومانی را نسبت به روز‌های گذشته تجربه کرد و 630 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

    پژو پارس در شمار پرطرفدارترین محصولات این شرکت، با ریزش 10 میلیون تومانی به قیمت 685 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

    انواع مدل تارا در صبح امروز دستخوش تغییر شدند. تارا دستی V1 بیشترین افت قیمت نه میلیون تومانی را تجربه کرد و به قیمت 806 میلیون تومان معامله می‌شود.

    وانت زامیاد گازسوز (رادیال) از محصولات شرکت سایپا، با صعود 15 میلیون تومان به قیمت 653 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

    کوییک GXR-L در شمار دیگر محصولات داخلی شرکت سایپا، با افت هفت میلیون و 500 هزار تومان به قیمت 432 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

    قیمت خودرو‌های داخلی

    محصولات مونتاژی به نسبت خودرو‌های داخلی از تغییر کمتری برخودار هستند.

    تیگو 8 پرو (هیبرید) و تیگو 8 پرومکس (IE) از محصولات مونتاژی مدیران خودرو، هر دو با افت 25 میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به ترتیب با قیمت دو میلیارد و 980 میلیون تومان و سه میلیارد و 10 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

    جک S3 از محصولات شرکت کرمان موتوراست که در صبح امروز با افزایش 20میلیون تومانی کار خود را شروع کرد و به نرخ یک میلیارد و 260 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

    دیگنیتی پرستیژ محصول لوکس شرکت بهمن موتور، با رشد 40 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 350 میلیون تومان معامله می‌شود.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *