×
×
جدیدترین‌‌ها

مجوز حرفه‌ای،
تنها راه حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا مشخص شد

  • کد نوشته: 95791
  • فروردین 17, 1403
  • مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال می‌گوید که واگذاری یکی از سرخابی‌ها نیز موضوع مالکیت مشترک را حل می‌کند.
    تنها راه حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا مشخص شد

    نخست نیوز، سیدعلی میرغفاری مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال شب گذشته مهمان برنامه مجله فوتبال بود. او درباره روند دریافت مجوز حرفه‌ای در این باشگاه گفت: حدود ۱۰ سالی است که باشگاه‌ها درگیر دریافت مجوز حرفه‌ای هستند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط را مانند چند سال اخیر سخت نکرده بود. AFC می‌خواهد تا باشگاه را به‌صورت هدفمند و در یک چارچوب اداره کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد تیم‌داری را به باشگاه داری تبدیل کند. در ایران بیشتر تیم‌داری صورت می‌گرفت تا بحث باشگاه داری.

     

    او ادامه داد: افسر مجوز حرفه‌ای به عنوان مسئول انجام امور مربوط به مجوز حرفه‌ای در باشگاه‌ها و در خود سامانه AFC نیز تعریف شده است. این شخص به عنوان هماهنگ کننده و انجام دهنده امور اداری و بارگذاری مدارک در داخل این سامانه معرفی شده که باید در چارت مدیریتی باشگاه حضور داشته باشد تا بتواند کار‌ها را انجام دهد.

     

    وی درخصوص ددلاین تعیین شده برای پرداخت بدهی‌های قطعی نیز گفت: تاریخ ۳۱ ماه مارس آخرین مهلت پرداخت بدهی‌هایی است که تا آخر سال ۲۰۲۳ قطعی شده و این موضوع به باشگاه‌ها نیز ابلاغ گردیده است. بدین ترتیب باشگاه‌ها در چهار ماه ابتدایی سال جدید میلادی فرصت دارند تا این بدهی‌ها را تسویه کنند. در باشگاه استقلال موضوع بدهی به سانتاکلارا پرتغال بود. البته بدهی‌هایی نیز مانند دستیاران ساپینتو بود که توانستیم آن را پرداخت کنیم.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *