×
×
جدیدترین‌‌ها

جایگاه مبهم خودی‌ها در وزارت ورزش!

  • کد نوشته: 87078
  • آذر 23, 1402
  • کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان طی یکی دو هفته اخیر اگرچه در امر تغییرات در برهه‌ای از زمان طوفانی عمل کرد و جامعه ورزش را امیدوار ساخت اما این تب تند خیلی زود فروکش و دوباره شرایط به روال گذشته‌اش برگشت!
    جایگاه مبهم خودی‌ها در وزارت ورزش!

    نخست نیوز: محمدرضا نصرالله زاده _هرچند که همان دوستانی هم که حکم گرفتند و قرار شد که مقدمات برگزاری مجامع انتخاباتی را مهیا کنند با رفتن به فدراسیون‌ها، سکوت اختیار کرده تا این شایبه پیش بیاید که آنها نیز، تحت تاثیر جمع قرارگرفته و به‌نوعی با جریانات فدراسیون‌های خود کنار آمده‌اند. اما صحبت امروز ما چیز دیگری است.

    اینکه به‌راستی چرا وزیر ورزش و جوانان نزدیکان خود را نمی‌بیند؟ همان نزدیکانی که از روز اول همراه او بودند و همراهی‌اش کردند؟ همان‌هایی که در برخی مواقع از موقعیت‌های مناسبی گذشتند تا کیومرث هاشمی احساس آرامش بیشتری کند! همان‌هایی که در صادق و کاربلد بودن آنها هیچ شکی نبوده و نیست، چراکه اگر غیرازاین بود، قطعا کیومرث هاشمی از همان ساعات اولیه حضور در وزارت ورزش و جوانان به سراغ آنها نمی‌رفت! و از وجود آنها در کنار خود سود نمی‌برد! بدون شک وزیر ورزش و جوانان خوب می‌داند که هر چه پروسه صدور احکام برای این افراد نزدیک طولانی‌تر شود، فضا برای ایجاد حرف‌وحدیث‌های ناصواب درباره آنها بیشتر مهیا خواهد شد!  و این اصلا اتفاق خوبی نیست و به تعبیری می‌تواند خود وزیر را نیز تحت‌الشعاع قرار دهد! در چنین شرایطی، هرچند که با پر شدن تدریجی مسوولیت‌های درخورشان این افراد، دیگر جایی برای آنها باقی نخواهد ماند.

    اما ین جاست که کیومرث هاشمی باید به این سوال پاسخ دهد که آیا قرار است این نفرات همچنان بدون مسوولیت تنها همراه وزیر باشند و وقت بگذرانند و یا نه، و به وقتش آنها نیز صاحب مسوولیت شده که امیدواریم پاسخ ما دومی باشد!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *