×
×
جدیدترین‌‌ها

ماجرای پرسپولیسی تتلو!

  • کد نوشته: 87071
  • آذر 23, 1402
  • حمید درخشان درباره دربی امروز ،پنجشنبه گفت: برای این بازی هر دو تیم آماده هستند ولی برای دربی مهم است که تیم‌ها ازنظر روحی و روانی آماده‌تر باشند.
    ماجرای پرسپولیسی تتلو!

    نخست نیوز: پدرام پاکباز خسرو شاهی _حمید درخشان، سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است در بازی با هوادار اولویت اصلی این تیم کسب 3 امتیاز بازی بود و عملکرد فنی شاگردان یحیی گل‌محمدی در این مسابقه نباید چندان موردتوجه قرار بگیرد. او معتقد است آشتی درویش و گل‌محمدی باید خیلی زودتر از این رخ می‌داد تا مشکلات حاد نشود. او همچنین درباره ماجرای قدیمی حضور امیر تتلو در تمرین پرسپولیس در زمان سرمربیگری‌ای در این تیم هم توضیح داد. صحبت‌های درخشان در ادامه آمده است:

    به نظر شما چرا در سال‌های اخیر پرسپولیس انقدر بازیکن خارجی ضعیف گرفته است. در این مدت فقط لوکادیا عملکرد خوبی داشت.

    انتخاب لوکادیا را نمی‌دانم چگونه بود ولی بقیه خارجی‌هایی که آمدند هیچکدام به درد نخوردند. خود کادر فنی این‌ها را انتخاب می‌کند و مورد تایید بوده است. نتوانستند به‌درستی تشخیص دهند و قراردادها بدون بررسی بسته‌شده است. وگرنه اگر مربی فیلم بازی‌ها را درست ببیند بعید است اشتباه کند.

    در آستانه دربی شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

    اوضاع استقلال هم خیلی بهتر از پرسپولیس نیست. وضعیت آن‌ها قبلا بدتر از ما بود ولی تا حدودی پایدار شده است. برای این بازی هر دو تیم آماده هستند ولی برای دربی مهم است که تیم‌ها ازنظر روحی و روانی آماده‌تر باشند. هر تیمی شرایط روحی‌اش بهتر باشد شانس بیشتری دارد.

    این روزها بحث تتلو هم داغ شده است. یادم هست که آن سال در تمرینات پرسپولیس حضور داشت و حتی می‌خواست تست بدهد! بله آمده بود تست بدهد و ما عذرخواهی کردیم و گفتیم نمی‌توانیم از شما تست بگیریم. چون زمان تست‌گیری ما نبود و در کوران مسابقات بودیم.

    نیم‌ساعتی آمد و از او پذیرایی کردند و رفت. من اصلا او راندیدم و یک‌لحظه سلام و علیک کردیم و ارتباط و صحبت خاصی با او نداشتم. اصلا هم وارد تمرین ما نشد و بالباس شخصی آمد و با همان رفت.

     

    برچسب ها پرسپولیسی تتلو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *