×
×
جدیدترین‌‌ها

مسابقات دو صحرانوردی به خط پایان رسید

  • کد نوشته: 86022
  • آذر 9, 1402
  • مسابقات دو و میدانی صحرانوردی استان به میزبانی شهرستان لطف‌آباد درگز با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر پایان یافت
    مسابقات دو صحرانوردی به خط پایان رسید

    نخست نیوز: مجیدخروشی_استقبال گرم اهالی و مسوولان اجرایی و نظامی از مسابقات دو و میدانی صحرانوردی در شهرستان مرزی لطف‌آباد درگز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

    به گزارش روابط عمومی هیات دو ومیدانی این رقابت‌ها که با حضور ۵۵نفر از دوندگان برتر استان در ۳رده بز گسالان؛ نوجوانان و جوانان برگزار شد تیم دو و میدانی شهرستان لطف‌آباد به مقام قهرمانی دست‌یافت.

    دبیر برگزاری این مسابقات ضمن تقدیر و قدردانی از اهالی خوب لطف‌آباد که گرمابخش مسابقات شدند از سروان تیموری از همان ابتدای مسابقات جدی و پرتلاش در جهت برگزاری مسابقات باکیفیت تلاش کرد قدردانی کرد. صمیمیت ؛همدلی و تعاون همه دستگاه‌های.

    اجرایی ؛دولتی و نهادهای مردم‌نهاد و اهالی لطف‌آباد ؛رییس شورای شهر لطف‌آباد و اعضای شورای شهر در برگزاری باکیفیت این رقابت‌ها حضوری گرم و دلنشین را داشتند که امیدواریم مدیران ورزشی استان از این‌همه خدمت صادقانه شهرستان لطف‌آباد به جامعه ورزش به نحو شایسته قدردانی صورت گیرد. این رقابت‌ها که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج برگزار شد .

    بزرگسالان مسافت ۱۰کیلومتر؛ جوانان ۸کیلومتر و نوجوانان ۶کیلومتر را طی کردند. همچنین به‌منظور تشویق و ترغیب ورزشکاران مناطق روستایی و توسعه این رشته ورزشی مسیر طی شده ورزشکاران از دل روستاهای این منطقه پیش‌بین شد بر اساس این گزارش مسابقات دو و میدانی صحرانوردی مردان به میزبانی شهرستان لطف‌آباد درگز با قهرمانی تیم دوومیدانی شهرستان فریمان در رده سنی نوجوانان به پایان رسید .

    در این رقابت‌ها شهرستان درگز و مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.در بخش انفرادی ابوالفضل طرفداری از مشهد اول شد،عرفان صبوری و عارف صبوری از فریمان به ترتیب دوم و سوم شدند.

    در رده سنی بزرگسالان شهرستان مشهد اول،فریمان و درگز به ترتیب دوم و سوم شدندودر بخش انفرادی امیرحسین صفری به مقام اول دست‌یافت،حسن بصیری زاده از مشهد و علیرضا رحمانیان از مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

    در رده سنی جوانان تیم شهرداری لطف‌آباد اول شد،مشهد الف و فریمان به ترتیب دوم و سوم شدند.همچنین در بخش انفرادی سجاد طاهری از درگز اول شد.ایمان اسماعیلی بردسکن و محمدمهدی باغبان درگز به ترتیب دوم و سوم شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *