×
×
جدیدترین‌‌ها

شورای برون مرزی وزارت ورزش در تیررس انتقادات!

  • کد نوشته: 84634
  • آبان 18, 1402
  • رقابتهای باصطلاح جهانی یک رشته غیرالمپیکی با یک لشگر کشی ۷۰ تا ۸۰ نفره در یکی از شهرهای کشور اسپانیا در شرایطی در حال برگزاری است که هیچ شباهتی به رقابتهای جهانی ندارد! به عنوان مثال در یک رشته از جمع ۸ ورزشکار شرکت کننده ۶ ورزشکار آن ایرانی هستند. یا تنی چند از ورزشکاران شایسته ما در دو رشته میابقه داده یا می دهند

    شورای برون مرزی وزارت ورزش در تیررس انتقادات!

    نخست نیوز: محمد رضا نصرالله زاده_ البته این مسایل به همین‌جا هم ختم نمی‌شود و در برخی از رشته‌ها نام ۲ یا ۳ ورزشکار از کشورمان در بین شرکت‌کنندگان دیده می‌شود! و فراتر از این‌ها، اینکه بسیاری از ورزشکاران فهرست تحویلی به شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان، نه‌تنها نامشان در فهرست ورزشکاران نیست، بلکه اگر بخواهیم آن‌هایی را که در دو رشته مسابقه داده‌اند را یکی حساب کنیم، تعداد ورزشکاران ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات به‌زور به عدد ۴۰ می‌رسد و این مساله‌ای است که شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان را سخت درگیر حاشیه کرده است.

    شورایی که حالا باید اعضایش سکوت را شکسته و بگویند که بر اساس چه متر و معیاری روی نامه درخواست مجوز برخی از فدراسیون‌های ورزشی خاص به این راحتی مجوز صادر می‌کند و داستان‌های دیگری که این روزها در اطراف شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان باعث ایجاد شائبه‌های بسیاری شده است.

    بد نیست در این شرایط شورای برون‌مرزی یک‌بار دیگر بر اساس فهرستی که در اختیار دارد و بر اساس آن مجوز را صادر کرده است اسامی را  با اسامی ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات تطبیق داده تا مشخص شود مرتکب جه اشتباه بزرگی شده است!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *