×
×
جدیدترین‌‌ها

اعزام ناشنوایان به روسیه در صورت تامین منابع مالی

  • کد نوشته: 69790
  • تیر 3, 1402
  • رییس فدراسیون ناشنوایان از اعزام 4 رشته ناشنوایان به مسابقات بین‌المللی روسیه در اواخر تیر خبر داد و گفت: در صورت تامین منابع مالی این اعزام انجام خواهد شد.

    اعزام ناشنوایان به روسیه در صورت تامین منابع مالی

    نخست نیوز : مهران تیشه‌گران ، از اعزام 4 رشته فوتبال، دوومیدانی، جودو و تنیس روی میز ناشنوایان به مسابقات بین‌المللی روسیه خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات بنا به دعوت روسیه از یکم تا 11 مرداد در 20 رشته ورزشی به میزبانی روسیه برگزار می‌شود که ما قصد داریم با 38 ورزشکار در 4 رشته ورزشی فوتبال، دوومیدانی، جودو و تنیس روی میز در صورت تامین منابع مالی شرکت کنیم.

    وی در پاسخ به این پرسش که اگر منابع مالی تامین نشود تیم به روسیه اعزام نمی‌کنید؟ گفت: با توجه به این که امسال میزبان برگزاری چند رشته ورزشی هستیم و اعزام‌های متعددی پیش رو داریم در صورتی که نتوانیم منابع مالی مورد نیاز را تامین کنیم هیچ تیمی را به روسیه اعزام نخواهیم کرد.

    رییس فدراسیون ناشنوایان درباره بحث بیمه عمر و بازنشستگی ورزشکاران و تفاوت آن با بیمه پزشکی، افزود: بیمه عمر و بازنشستگی ورزشکاران کار بسیار ارزنده و خوبی است که در جهت حمایت از ورزشکاران از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و شرح وظایف آن با بیمه پزشکی ورزشکاران که توسط فدراسیون پزشکی انجام می‌شود، متفاوت است. فدراسیون پزشکی تا به امروز در جهت حمایت از ورزشکاران برای پیشگیری از آسیب های ورزشی در جریان تمرینات و مسابقات همکاری‌ خوبی با فدراسیونهای ورزشی داشته که امیدوارم این همکاری همچون گذشته ادامه پیدا کند و فدراسیون پزشکی همسو و هم جهت با وزارت ورزش خدمات ارزنده‌ای را به قهرمانان ورزشی ارائه دهد.

    تیشه گران در پایان با اشاره به نبود فضای تمرینی مناسب برای کشتی‌گیران آزاد و فرنگی ناشنوا اعزامی به مسابقات جهانی قرقیزستان، اظهار کرد: سالن تمرینی فدراسیون ناشنوایان چون ظرفیت محدودی دارد متاسفانه تنها امکان استفاده از یک تشک کشتی وجود دارد و این مساله مشکلاتی را برای آماده‌سازی کشتی گیران ایجاد می‌کند، امیدوارم با همکاری علیرضا رضایی رییس انجمن کشتی بتوانیم فضای تمرینی مناسبی را برای کشتی‌گیران ناشنوا فراهم کنیم تا خللی در آماده سازی آنها برای اعزام به قرقیزستان ایجاد نشود.

    منبع : ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *