×
×
جدیدترین‌‌ها

مهدی تارتار: پارسا جعفری نگذاشت آبادان را دست خالی ترک کنیم

  • کد نوشته: 66604
  • اردیبهشت 22, 1402
  • سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از بازی برابر نفت آبادان به تمجید دروازه‌بان تیمش پرداخت.
    مهدی تارتار: پارسا جعفری نگذاشت آبادان را دست خالی ترک کنیم

    به گزارش نخست نیوز ، مهدی تارتار بعد از تساوی تیمش برابر نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: از گل زودهنگامی که دریافت کردیم و اشتباهی که بازیکن ما انجام داد، واقعا شوکه شدیم.

    او ادامه داد: در ادامه با اشتباه بازیکن نفت ما به بازی برگشتیم. در این هوا وقتی نفت ۱۰ نفره شد کار ما خیلی راحت‌تر شد و فکر می‌کنم احساس مسئولیت بالای هر دو کاپیتان تیم‌ها باعث شد که اشتباه کنند. بازی به‌ویژه برای نفت حساس بود. اشتباهات دو کاپیتان در بازی تاثیرگذار بود و اگر نفت ۱۰ نفره نمی‌شد ما در این هوا کار سختی داشتیم.

    سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در ادامه گل تساوی را زدیم و در نیمه اول خوب کار کردیم. برای نیمه دوم تغییراتی داشتیم تا بتوانیم به گل برسیم اما متاسفانه یکی – دو نفر از بازیکنان انتظارهای ما را برآورده نکردند و خوب نبودند و در نیمه دوم غافلگیر شدیم. نفت بازی را خیلی خوب شروع کرد و اگر دروازه‌بان ما نبود فکر می‌کنم حتی حریف می‌توانست برنده باشد. پارسا جعفری امروز فوق‌العاده کار کرد و نگذاشت آبادان را دست خالی ترک کنیم.

    او عنوان کرد: امیدوارم این امتیاز به درد نفت خورده باشد ولی اصلا به درد ما نخورد. دوست داشتیم در جدول یکی – دو پله صعود داشته باشیم ولی دیگر این شانس را نداریم. در بازی آخر هم باید سعی کنیم جایگاه مان را حفظ کنیم.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *