×
×
جدیدترین‌‌ها

توخل بعد از قهرمانی به آبراموویچ چه گفت؟

  • کد نوشته: 33434
  • بهمن 24, 1400
  • توماس توخل، سرمربی چلسی به نقش خود در تاریخ‌سازی در این باشگاه واکنش نشان داد زیرا آن‌ها برای اولین‌بار قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها شدند.
    توخل بعد از قهرمانی به آبراموویچ چه گفت؟

    به گزارش نخست نیوز و به نقل از اسپورت، چلسی در بازی فینال جام جهانی باشگاهی توانست با نتیجه دو بر یک برابر پالمیراس به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد. گل‌های چلسی را در این بازی لوکاکو در دقیقه ۵۵ و کای هاورتز در دقیقه ۱۱۷ به ثمر رساندند.

    توماس توخل در ابتدا درباره این که بعد از قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها به آبراموویچ چه گفت، گفت:‌ ما به هم تبریک گفتیم و گفتم این جام برای او بود. این باشگاه او است و کمک‌های او و عشقش به فوتبال بود که همه چیز را ممکن کرد. ما خوشحالیم که بخشی از این ماجرا هستیم.

    چلسی پس از منچستریونایتد و لیورپول به سومین تیم انگلیسی تبدیل شد که قهرمان جام جهانی باشگاه‌ها می‌شود. آبی‌پوشان لندن سال ۲۰۱۲ نیز به فینال جام باشگاه‌ها رسیده بودند اما در آن بازی مغلوب کورینتیانس برزیل شدند.

    توخل سومین جام خود را بعد از حضور در تیم فوتبال چلسی به دست آورد. سرمربی برتر سال ۲۱- ۲۰۲۰ به کانال ۴ گفت: من در این موفقیت‌های مستمر چلسی  نقش دارم و خوشحالم که این شانس را دارم هدایت تیم را بر عهده داشته باشم. قبلاً در رختکن گفتیم این چه فرصتی است، همه به ما حسادت می‌کنند که در چنین دیداری(فینال) بازی‌ می‌کنیم. همه ما به عنوان یک جوان آرزوی داشتن چنین فینالی را داریم. می‌خواستیم بدون پشیمانی بازی کنیم. هنوز چیزهایی برای بردن وجود دارد، هرگز متوقف نمی‌شویم. ما از حریف پیش افتادیم و برتری‌مان را از دست دادیم اما هرگز دست از حمله نکشیدیم. به همین دلیل فکر می‌کنم که این پیروزی حق‌مان بود اما قبول دارم که برای زدن چنین گل‌های دیرهنگامی شانس هم لازم است.

    چلسی با برتری برابر تاتنهام به فینال جام اتحادیه راه یافته است و آخر همین ماه فرصت دارد تا با برتری برابر لیورپول یک قهرمانی دیگر را با تیمش به دست بیاورد.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *