×
×
جدیدترین‌‌ها

افشاگری بی سابقه رییس فراکسیون ورزش مجلس :
۱۳ مدیر وزارت ورزش دولت روحانی در زندان هستند!

  • کد نوشته: 17863
  • شهریور 4, 1400
  • محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی علیه وزارت ورزش دولت روحانی افشاگری کرد. به گزارش نخست نیوز ، فروردین با اشاره به نتایج المپیک و بررسی دستاورد‌های ورزش در دولت حسن روحانی اظهار داشت: نتایج المپیک توکیو بااینکه مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برنامه‌ریزی مناسبی دراین‌باره نداشته‌اند، اما بد نبوده […]

    ۱۳ مدیر وزارت ورزش دولت روحانی در زندان هستند!

    محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی علیه وزارت ورزش دولت روحانی افشاگری کرد.

    به گزارش نخست نیوز ، فروردین با اشاره به نتایج المپیک و بررسی دستاورد‌های ورزش در دولت حسن روحانی اظهار داشت: نتایج المپیک توکیو بااینکه مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برنامه‌ریزی مناسبی دراین‌باره نداشته‌اند، اما بد نبوده است؛ نتایج و مدال‌های اخیر ایران در المپیک توکیو بر اساس لیاقت ورزشکاران ایران و استعداد ذاتی آن‌ها به‌دست‌آمده است.
    وی افزود: باید نحوه اعزام هیات‌های ایرانی به توکیو به‌منظور حضور در المپیک بررسی شود و کنکاش کنیم چرا مربی بدنساز یک تیم به توکیو اعزام نشده است، اما مسئول دفتر رییس فدراسیون را با خود برده‌اند؟ درحالی‌که این موضوع آفت و آسیب ورزش محسوب می‌شود. بدنساز تیم ملی کاراته به توکیو اعزام نشده و به‌جای او مسوول دفتر فدراسیون را با خود برده‌اند که نتیجه آن آسیب‌دیدگی ورزشکار حین رقابت با حریفش است.

    رییس فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: وقتی حسن یزدانی در ۱۰ ثانیه آخر کشتی رقابت را می‌بازد، این موضوع مرتبط با مشکل فنی نیست، بلکه به مشکلاتی که در طول اردو برای آن‌ها وجود داشته بازمی‌گردد.

    وی خاطرنشان کرد: فراکسیون ورزش مجلس ۲۰ روز قبل از اعزام ورزشکاران به المپیک نامه‌ای به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ارسال کرد تا لیست همراهان ورزشکاران که به رقابت‌های توکیو رفته‌اند را به مجلس بدهند، اما آن‌ها این کار را نکرده و پنهان‌کاری داشته‌اند که این تخلف قابلیت پیگیری دارد، این در حالی است که تاکنون ۵۰ روز از ارسال این نامه گذشته است، اما پاسخی به آن نداده‌اند، گویا نگرانی از افشای اسامی همراهان تیم ایران به رقابت‌های توکیو را دارند.

    فروردین اظهار داشت: در هیچ‌کدام از حوزه‌های مختلف ورزش در دولت روحانی رضایتمندی وجود ندارد؛ چراکه مدیران آن فقط شعار داده‌اند؛ خصوصی‌سازی ورزش و زیرساخت‌های ورزش به‌صورت حداقلی رهاشده است؛ نتایج المپیک هم نشان داد که هیچ‌گونه همکاری و همراهی و نظارتی وجود ندارد.

    رییس فراکسیون ورزش مجلس در پایان به فارس گفت: ۱۳ مدیرکل استانی وزارت ورزش به دلیل فساد در زندان به سر می‌برند به همین دلیل در حال تدوین تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در دولت حسن روحانی هستیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *