×
×
جدیدترین‌‌ها

مردم در صف مرغ: خدا باعث و بانی این وضع را لعنت کند!

  • کد نوشته: 15065
  • مرداد 6, 1400
  • این مرغ ، چند قیمتی بودن آن و تشکیل دوباره صف خرید مرغ تنظیم بازار در شهر مشهد به همه ثابت کرده که مدیران و مسوولان ذی ربط کاملا ب ی لیاقت و ب یکفایت هستند. نگارنده در صف مرغ تنظیم بازار ، بیشترین صدا و حرفی را که شنیدم آه و نفری نهای شهروندانی […]

    مردم در صف مرغ: خدا باعث و بانی این وضع را لعنت کند!

    این مرغ ، چند قیمتی بودن آن و تشکیل دوباره صف خرید مرغ تنظیم بازار در شهر مشهد به همه ثابت کرده که مدیران و مسوولان ذی ربط کاملا ب ی لیاقت و ب یکفایت هستند.
    نگارنده در صف مرغ تنظیم بازار ، بیشترین صدا و حرفی را که شنیدم آه و نفری نهای شهروندانی بود که نثار مدیران و مسوولان م یشد. مردمی که سزاوار این ب یمهری و جفا نیستند! آقای مسوول که پشت میز ریاست تکیه زدی م یدانی مردان و زنان پیر و کهنسال در گرمای این فصل توی صف مرغ چه م یگویند. اگر نم یدانی من برایت م یگویم.مردم م یگویند خدا باعث و بانی
    این وضعیت را لعنت کند. چرا مسوولان در حل مشکل مرغ عاجز هستند.اگر ب یعرضه هستند آن ها را عوض و برکنار کنید.اگر جرئت حرف زدن و بیان واقعی تها را ندارند مردانه استعفا دهند.
    در صف مرغ به جز گلایه و انتقاد و آه و ناله چیز دیگری به گوش نم یرسد ضمن اینکه فاصله مردم با مسوولان روز به روز بیشتر شده و حاصل آن ب ی اعتمادی است و بس! این وضع و صفهای مرغ که طی سال جاری بارها و بارها تکرار شده باعث بدبینی مردم به نظام هم شده و نشان م یدهد دستهایی در کار است که هدفشان بدبینی نسبت به حاکمیت م یباشد. مردم م یگویند وضع موجود هیچ ربطی به تحری مها ندارد و هر مشکلی هست داخلی است. دلال بازی و واسط هها، طمع مرغ داران، گرانی و کمبود دان و نهاده ها، کم کاری و ضعف دستگاه قضا در برخورد شدید، بی لیاقتی مدیران دولتی در جهاد کشاورزی، سازمان صمت و…از جمله مشکلاتی است که هنوز با گذشت چندین سال و اجرای انواع طر حه ا و آزمون و خطا، متاسفانه همچنان لاینحل مانده است. خدا وکیلی مدیرانی که نتوانست هاند قیمت مرغ را فقط تثبیت کنند به چه دردی م یخورند. الان در بازار، مرغ به قیم ت تنظیم بازار، قیمت آزاد، قیمت خیلی آزاد، قیمت قطعه بندی، قیمت بدون آنتی بیوتیک و…عرضه م یشود و نشان م یدهد که کنترل بازارا ز دست مسوولان خارج شده و هرج و مرج مرغ کاملا مشهود است. چه تضمینی وجود دارد که این اوضاع در آینده شامل شکر، قند، لبنیات، برنج و…نشود!! آیا مسببان وضع موجود به آخرت اعتقاد دارند؟

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *