×
×
جدیدترین‌‌ها

اطفای حریق خودرو توسط ماموران انتظامی ” ساری “

  • کد نوشته: 97513
  • اردیبهشت 11, 1403
  •  فرمانده انتظامي شهرستان "ساري" از اطفاي حريق يک دستگاه سواري پرايد توسط ماموران انتظامي اين فرماندهي خبر داد.
    اطفای حریق خودرو توسط ماموران انتظامی ” ساری “

    نخست نیوز، سرهنگ “عبداله حسن زاده ” بیان داشت: فرمانده یگان فوریت 110 شهرستان ساری و عوامل تحت امر آن که در میدان شهدای جهت نظم و امنیت استقرار داشته اند .

    وی افزود: مشاهده کردند یک دستگاه سواری پراید آتش گرفته و در حال سوختن است که بلافاصله کپسول اطفای حریق و ماسه را از خودرو ی گشت انتظامی خارج و علی رغم حجم آتش و احتمال انفجار سی ان جی لحظه ای خودرو، آتش را مهار کردند. فرمانده انتظامی شهرستان ساری ادامه داد: این اقدام به موقع و شجاعانه ماموران پلیس فوریت 110 از انفجار خودرو و وقوع یک حادثه خطرناک و جبران ناپذیر پیشگیری کرد که مورد تحسین افرادی که در محل حضور داشتند نیز شد. وی بیان داشت: در این راستای یکی از نیروهای جان برکف فراجا گروهباندوم وظیفه سید محمد رضا سلطان پور از ناحیه دو دست دچار سوختگی گردیده که در این راستا جهت تقدیر از وظیفه یاد شده لوحه تقدیر و وجه نقدی توسط فرمانده شهرستان اقدام گردید.

    سرهنگ حسن زاده خاطر نشان کرد: ماموران پلیس شبانه روز برای تامین امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند و در این مسیر جان خود را نیز در طبق اخلاص گذاشته اند و برای حفظ جان شهروندان تا پای جان ایستاده اند .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *