×
×
جدیدترین‌‌ها

عباسی: مشارکت مردم در دور دوم انتخابات از نظر ملی مهم است

  • کد نوشته: 97494
  • اردیبهشت 11, 1403
  • نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است که مردم مانند دور اول، در دور دوم انتخابات پای صندوق‌های رای حضور یابند و با مشارکت در انتخابات، الباقی نمایندگان را انتخاب کنند.
    عباسی: مشارکت مردم در دور دوم انتخابات از نظر ملی مهم است

    نخست نیوز،

    علیرضا عباسی در گفت‌وگو با نخست با اشاره به در پیش بودن مرحله‌ دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه‌های انتخابیه گفت: ۱۱ اسفند مردم با حضور خود ۲۴۵ نفر از ۲۹۰ نفر نماینده مجلس را انتخاب کردند و رقابت برای تصاحب ۴۵ کرسی باقی مانده به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم موکول شد.

    وی با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات دور دوم انتخابات از منظر منطقه‌ای و همچنین ملی اظهار کرد: نیاز است که مردم مانند دور اول، در دور دوم انتخابات پای صندوقهای رای حضور یابند و با مشارکت در انتخابات، الباقی نمایندگان را انتخاب کنند.

    این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مردم باید با همان دغدغه‌ای که در دور اول داشتند، در دور دوم انتخابات نیز شرکت کنند تا مجلس با قوت از هفتم خرداد کار خود را آغاز کند، گفت: قطعاً نمایندگانی که در مرحله دوم انتخابات با رای مردم به مجلس راه می‌یابند در روندهای مجلس تاثیرگذار خواهند بود و می‌توانند در تصمیمات و روند کار مجلس موثر باشند.

    عباسی در پایان با اشاره به اهمیت و وجه تمایز انتخابات ۲۱ اردیبهشت با سایر انتخابات‌هایی که تاکنون برگزار شده است، اظهار کرد: هر دوره‌ای اقتضائات خودش را دارد؛ ویژگی دوره فعلی پاسخی است که ایران در طی «وعده صادق» به دشمن داد؛ در این شرایط مطمئناً حضور مردم پای صندوق‌های رای بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

     

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *