×
×
جدیدترین‌‌ها

انتخاب چهاردهم،
پیروزی بزرگ ملت با افتخارآفرینی برای ایران اسلامی

  • کد نوشته: 101840
  • تیر 16, 1403
  • اقتدار و سربلندی وطن در شعب اخذ رای در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز ۱۵ تیر در سراسر استان‌های کشور به نمایش درآمد.
    پیروزی بزرگ ملت با افتخارآفرینی برای ایران اسلامی

    به گزارش نخست نیوز، مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد بر اساس اعلام وزارت کشور در مرحله اول ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای اخذ شده که مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای و سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ به مرحله دو انتخابات راه یافتند.

    در این مرحله مسعود پزشکیان با کد انتخاباتی ۲۲ و سعید جلیلی با کد انتخاباتی ۴۴ با هم رقابت می‌کنند. رای‌گیری در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای انجام می‌شود.

    در این مرحله هر یک از نامزدها حتی یک رای بیشتر کسب کند پیروز انتخابات خواهد بود.

    به گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور رای‌گیری دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در استان های سراسر کشور در فضایی آرام و با امنیت کامل در حال برگزاری است.

    پایان فرآیند اخذ رای و آغاز شمارش آرا در استان‌های کشور

    با اعلام رسمی پایان زمان رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت ۲۴ از سوی وزارت کشور و بسته شدن در شعب، کار رای گیری از تمامی افراد حاضر در شعب اخذ رای انجام خواهد شد ضمن اینکه شمارش آرا در شعب اخذ رای استان نیز آغاز شده است.

    مشارکت در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کرده است.چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در حالی آخرین دقایق خود را می گذراند که مردم در تبریز و شهرهای مختلف استان صف های طولانی برای رای دادن تشکیل دادند تا نامزد خود را انتخاب کنند در واقع حماسه حضور مردم با افزایش مشارکت، برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم ثبت کرد.
    ۲۳:۱۴ | شمارش آرای در شعب سیار روستایی استان مرکزی آغاز شد
    رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: شمارش آرای شعب سیار روستایی این استان برابر با هماهنگی هیات نظارت آغاز شد.

    منبع ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *