×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خبر داد،
محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر

  • کد نوشته: 95448
  • فروردین 10, 1403
  • رئیس پلیس راهور خراسان رضوی محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم در شبهای قدر را تشریح کرد.
    محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر

    نخست نیوز، سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌وگو با نخست، در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های قدر اظهار کرد: از ساعت ۱۴ فردا جمعه دهم فروردین ماه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مبادی ورودی به حرم مطهر رضوی از خیابان امام رضا(ع) از تقاطع دانش، خیابان اندرزگو از تقاطع خسروی، خیابان شیرازی از میدان شهدا، خیابان نواب صفوی از تقاطع پنجراه و خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام اجرا می‌شود.

     

    وی بیان کرد: پاکسازی، جابه‌جایی و انتقال خودروهای درون محدوده‌های ذکرشده از ساعت ۱۴ انجام خواهد شد و صرفا وسایل نقلیه عمومی تا قبل از مراسم اجازه تردد خواهند داشت. وسایل نقلیه عمومی به صورت دپو در مکان‌های پیش‌بینی شده برای برگشت زائران منتظر می‌مانند.

     

    رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها در لایه دوم و سوم در صورت نیاز اجرا خواهد شد. تنها خودروهای عمومی اهل محل، خودروهای پلاک ویژه جانبازان و خودروهای دارای مجوز خاص به لایه دوم و سوم وارد می‌شوند.

     

    امیدوار عنوان کرد: در غیر از مسیرهای منتهی به حرم، در مساجد و تکایایی که تقاضای حضور مردم بالا باشد و برای انسداد یا ایجاد محدودیت احساس نیاز شود، متناسب با شرایط و تقاضای مسئولان منطقه و محل محدودیت‌های مقطعی برای تسهیل در رفت‌وآمد اعمال خواهد شد.

     

    وی تصریح کرد: در دو روز دیگر نیز محدودیت‌ها از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم خواهد بود. پایان مراسم هم زمانی است که مراسم حرم تمام شده و جمعیت تخلیه شوند.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *