×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور خبر داد،
تصادف مرگبار در محور نیشابور به سبزوار

  • کد نوشته: 95405
  • فروردین 9, 1403
  • رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از جان باختن ۲ نفر بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور نیشابور به سبزوار خبر داد.
    تصادف مرگبار در محور نیشابور به سبزوار

    نخست نیوز،سید حمید حسینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس نیشابور مبنی بر وقوع واژگونی خودروی پراید در محور نیشابور به سبزوار صبح امروز ۹ فروردین‌ماه بلافاصله دو آمبولانس از پایگاه‌های یک و ۹ شهری به محل حادثه اعزام شد.

    وی خاطرنشان کرد: در تریاژ اولیه کارشناسان اورژانس تعداد مصدومان این حادثه هولناک ۴ نفر ارزیابی شد که متأسفانه ۲ نفر از مصدومان قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بودند.

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور بیان کرد: سایر مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شده‌اند.

    وی از مردم و مسافران نوروزی خواست تا با رعایت هرچه بیشتر توصیه‌های ایمنی نظیر رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی سفری خوب و خوش و خاطره‌ای شیرین از نوروز ۱۴۰۳ را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.

    حسینی اذعان کرد: تعطیلات نوروزی به دلیل افزایش چشمگیر سفرها، از اوقات پر تصادف در جاده‌های کشور محسوب می‌شود که برای جلوگیری از اتفاقات تلخ لازم است توصیه‌های پلیس و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: مانند سال‌های گذشته همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی در ایام تعطیلات نوروز، علاوه بر انجام وظایف عادی و مأموریت‌های سطح شهر، با استقرار در مبادی شهرها و همچنین در پایگاه سیار امداد نوروزی در خدمت مسافران نوروزی هستند که امید است مردم عزیز ایامی خوش و به دور از هرگونه سانحه را داشته باشند.

    رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور با تأکید بر اینکه در زمان بروز خستگی و کم‌خوابی، از رانندگی باید خودداری کرد، تصریح کرد: به محض مشاهده هرگونه تصادف منجر به جرح بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید و با تلفن همراه، بدون گرفتن کد، در تمام نقاط ایران می‌توانید با ۱۱۵ تماس بگیرید چرا که اورژانس ۱۱۵ آماده پاسخگویی به مردم عزیز و انجام خدمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *