×
×
جدیدترین‌‌ها

نویسنده فلسطینی:
حماس امروز با شیاطین انسانی در حال نبرد است

  • کد نوشته: 88839
  • دی 11, 1402
  • نویسنده و تحلیلگر سیاسی فلسطینی در سخنانی با تاکید بر اینکه حماس امروز با رژیم اسرائیل، انگلیس و آمریکا روبرو است، اظهار داشت، حماس در برابر همه جهان با شیاطین انس در حال مبارزه بوده و امروز هر پیروزی از سوی آن، پیروزی برای مقاومت در هر مکانی تلقی می‌شود.
    حماس امروز با شیاطین انسانی در حال نبرد است

    به گزارش نخست نیوز، «ابراهیم المدهون»، نویسنده سیاسی فلسطینی در غزه در گفت‌وگو با نخست نیوز با اشاره به دیدگاه‌های اخیر رهبر انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره پیروزی فلسطین در برابر دشمن اشغالگر صهیونیستی اظهار داشت: ملت فلسطین دیدگاه‌های رهبر انقلاب و ملت ایران را ارج می‌نهد و معتقد است که ایران در کنار آنها ایستاده است.

    وی ادامه داد: ملت فلسطین امروز به شدت نیازمند این حمایت و نیز همراهی همه امت عربی و اسلامی است. زیرا این حادثه و حمله‌ ددمنشانه و بزرگ است. رژیم اشغالگر اسرائیل امروز تنها مردم فلسطین را هدف قرار نداده، بلکه به دنبال آن است که کنترل خود را بر این منطقه گسترش دهد.

    المدهون اظهار داشت: دیدگاه‌ رهبر انقلاب، در حمایت از فلسطین و در چارچوب اتخاذ مواضع عملی برای مقابله با این تجاوز قرار می‌گیرد. ما از همه کسانی که در کنار مردم فلسطین و مسئله عادلانه آن ایستاده‌اند قدردانی و صداقت و درستی این موضع را احساس می‌کنیم و همواره از خداوند می‌خواهیم که پیروزی، ملازم و همراه مقاومت در این منطقه باشد.

    تحلیلگر سیاسی فلسطینی عنوان داشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیروزی نوار غزه را مورد توجه قرار دادند و این حمایت و پشتیبانی از مقاومت به شمار می‌رود  و بیانگر وضوح و روشنی دیدگاه ایشان درباره شکست رژیم صهیونیستی است. زیرا اشغالگران اسرائیلی در نوار غزه شکست بزرگی را متحمل شده‌اند.  اشغالگر،  کشتارها و قتل عام‌های زیادی را مرتکب شد و ارتش آن در نوار غزه شکست خورده و همچنان هم در حال شکست است.

    المدهون اطمینان و ایمان آیت‌الله خامنه‌ای به پیروزی غزه و پیروزی حماس در نوار غزه را حمایت ایشان از فلسطین برشمرد و افزود: سخنان ایشان درباره نقش مهم آمریکا در حمایت از اشغالگر اسرائیلی و مشارکت آن در این جنگ نشان می‌دهد که آنچه حماس در نوار غزه انجام می‌دهد، کار بزرگی است. حماس امروز با اسرائیل، انگلیس و آمریکا روبرو است. حماس در برابر همه جهان با شیاطین بشریت روبرو است و امروز هر پیروزی برای حماس، پیروزی مقاومت در هر مکانی تلقی می‌شود.

    به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در سخنانی گفتند که «شکست رژیم صهیونیستی در غزه شکست آمریکا هم هست و امروز در دنیا هیچ‌کس تفاوتی میان رژیم اشغالگر با آمریکا و انگلیس نمی‌گذارد و همه می‌دانند که این‌ها یکی هستند».

    ایشان وظیفه دولت‌ها و ملت‌ها را کمک به مقاومت به هر شکل ممکن خواندند و تاکید کردند: کمک به مقاومت وظیفه همه، و کمک به رژیم صهیونیستی، جنایت و خیانت است.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *