×
×
جدیدترین‌‌ها

صعود تیم والیبال بانوان مهر رضوی مشهد

  • کد نوشته: 86841
  • آذر 21, 1402
  • صعود تیم والیبال بانوان مهر رضوی مشهد به مرحله یک هشتم نهایی لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور
    صعود تیم والیبال بانوان مهر رضوی مشهد

    نخست نیوز :مدیر ومربی مهر رضوی (سورن) درگفتگو با خبرنگار نخست نیوز گفت : تیم مهر رضوی (سورن) در مسابقات والیبال لیگ دسته یک والیبال بانوان شرکت کرده است که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از کل کشور برگزار ودر گروه b مهر رضوی(سورن) با تیم های نفت امیدیه ، دریانوردان فرح آباد ، نوین مهسان البرز هم گروه بوده اند.
    شیوا شمیرانی افزود : مسابقات در دو مرحله رفت و برگشت برگزار شد که از این مرحله ۸ تیم برتر به دور نهایی راه پیدا کردند ودر گروه b شاگردان فاطمه سوختانلو توانستند در ماراتن نفس گیر از سد تیم فرح آباد بگذرند و جواز حضور در فینال این دوره از رقابت ها را کسب کنند.
    وی ادامه داد: تیم مهر رضوی ( سورن) توانست در مجموع با کسب سه برد و ده امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کند.
    شمیرانی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم پخش زنده یا پوشش‌های خبری در صدا و سیما تمایل اسپانسرها برای حمایت از تیم‌های بانوان بسیار کم است مخصوصاً در شهر مشهد از لحاظ مالی حامی سخت پیدا می‌شود که اینها از معضلات تیم های شهر ماست وما با وجود این مشکلات باز هم توانستیم موفق شده و صعود کنیم.
    وی بابیان اینکه اکثر تیم ها درخراسان رضوی خودگردان هستند وباهزینه های شخصی فعالیت می کنند نیز اظهارکرد: حمایت ها ناچیزاست این درحالی است که ارگان های دولتی از ورزش قهرمانی حمایت نمی کنند و بیشتر تمرکز بر ورزش های پایه ویا در ساخت سالن ها درگیر می شوند و نسبت به ظرفیت بانوان در زمینه ورزش بی مهر هستند ،درصورتی که درسایر استان ها اینطور نیست.
    گفتنی است : مسابقات در دور نهایی از تاریخ ۸الی ۱۳ دی ماه از سر گرفته می شود که از استان خراسان رضوی دو نماینده حضور دارند . امید است با کسب نتایج مطلوب توجهات بیشتری از سمت مسولین و حتی بخش خصوصی به این رشته و بانوان ورزشکار مشهدی شود .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *