×
×
جدیدترین‌‌ها

ساعت ۲۵بیمه نا تکمیلی!

  • کد نوشته: 86469
  • آذر 16, 1402
  • به‌زودی قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری به پایان می‌رسد. بیمه‌‌ای که قرارداد آن متاسفانه بدون نظر و خواسته قشر بازنشسته با شرکت‌های بیمه‌ای منعقد می‌شود و هنگام پرداخت وجه و دیگر خدمات، داد بازنشسته را درمی‌آورد
    ساعت ۲۵بیمه نا تکمیلی!

    نخست نیوز: محمدباقر عطاریانی_جالب‌تر این است که همه اعم از برخی مسولان کارگری و بازنشسته‌ها ناراضی هستند اما گویی، گوش مدیران ناشنواست! معاون اتحادیه پیشکسوتان کشور گفته: بیش از ۹۰ درصد کارگران و بازنشستگان از خدمات بیمه آتیه سازان حافظ ناراضی هستند و چرا کانون‌ها سعی دارند با همین بیمه قرارداد ببندند .

    حیدری در مورد بیمه تکمیلی گفت :کانون عالی باید نظر و رضایت بازنشستگان هر استان را برای بستن بیمه تکمیلی بپرسد .اینکه بگویند ما قرار می‌بندیم و هرکس خواست حذف کند این قابل‌قبول نیست .طبق قانون الزام صفر تاصددرمان باید رایگان باشد اما نه این قانون اجرا می‌شود و نه تامین اجتماعی زیر بار تعهدات دیگر خود می‌رود در این صورت پیشکسوتان نه از ناحیه سازمان حمایت می‌شوند و نه از طرف کانون عالی .

    الان که زمان انعقاد بیمه تکمیلی است کانون‌ها باید خواسته‌های پیشکسوتان و بازنشستگان را در نظر بگیرند.به‌هرحال نگارنده معتقد است این روزها از این انتقادها و گلایه‌ها زیاد خواهیم دید و خواهیم شنید فقط خدا کند نتیجه‌ای بدهد که رضایت بازنشسته‌ها را به دنبال داشته باشد.باور کنید دعای خیر بازنشسته مستجاب می‌شود. البته از آه و نفرین این قشر هم باید ترسید!!

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *