×
×
جدیدترین‌‌ها

واحد صنفی رییس اتحادیه املاک مشهد پلمب شد

  • کد نوشته: 86196
  • آذر 11, 1402
  • امیدجلیلی تقویان رییس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات املاک و مسکن مشهد با توجه به اعلام تکذیب پلمب دفتر رییس اتحادیه املاک مشهد ضمن رد اظهارات نامبرده اعلام کرد
    واحد صنفی رییس اتحادیه املاک مشهد پلمب شد
    نخست نیوز: مجیدخروشی-.در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۲۹ طی گشت مشترک با دیگر دستگاه های نظارتی به واحد املاکی در منطقه الهیه مراجعه که پس از بررسی مشخص گردید متعلق به رییس اتحادیه املاک است.
    لذامطابق با دیگر واحدهایی که طبق مقررات اعمال قانون شدند واحدمذکور هم پلمب و نصب پرده گردید و به تخلفات مندرج در گزارش هم وفق قانون تعزیرات حکومتی همچون دیگر واحدها در حال رسیدگی می باشد و تاکید میگردد که با توجه به اینکه روسای اتحادیه ها بایستی الگو و نمونه باشند تا بتوانند از اعضای آنها توقع رعایت قانون را داشت لذا با حساسیت و دقت بیشتری بر عملکرد آنها نظارت خواهد شد و قطعا در برخورد با تخلفات آنها هم از سوی تعزیرات حکومتی علیرغم برخی تصورات شدت و حدت بیشتری لحاظ خواهد شد. وی تصریح کرد:در این راستا واحد رییس اتحادیه املاک مشهد بدلیل امتناع از قولنامه های صادره و عدم درج قیمت مصوب اتحادیه در معرض دید و عدم صدور فاکتور نداشتن قولنامه هولوگرام دار اعمال قانون و پلمب شد.
    جلیلی تقویان تصریح کرد: علاوه بر پلمب بر این واحد صنفی نصب پرده به مدت ۹ روز اعمال شد وی اضافه کرد: این اطمینان را به مردم عزیز میدهیم که تعزیرات حکومتی قطعا در صورت تخلف از سوی اتحادیه ها از هر صنفی که باشد با شدت و قاطع برخورد خواهد کرد.
    همانگونه که اخیرا هم این برخورد ها صورت گرفته و علیرغم ان با برند های متخلف از هر صنف و اتحادیه ای با شدت وقاطع برخورد قانونی صورت گرفته است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *