×
×
جدیدترین‌‌ها

رکوردار تایبادی کشور در تالاب حداقل های زندگی

  • کد نوشته: 79080
  • شهریور 30, 1402
  • زمانی که انسان سعی کرد تا ببیند تواناییش تا کجا قد کشیده است وشروع کرد به انجام ابتدا باید خود را پیدا کند و آنگاه نیازهایش را بشناسد وپس از آن ذهنش را بکار گرفته .تابه اشکال مختلف توانایی وبرتری خود را به اثبات برساند . در همین راستا با یکی دیگر از نونهالان تایبادی که با حضور قاسمعلی رضایی مدیر موسسه ثبت رکوردهای ملی ایران و رضا آذریان رییس هیات ورزش های همگانی خراسان ر ضوی و جمع کثیری از ورزشکاران و مربیان موفق به ثبت رکورد دیگری شد به گفت و گو نشستیم.

    رکوردار تایبادی کشور در تالاب حداقل های زندگی

    نخست نیوز : مجید خروشی–  ضحاسلطانی فر درضمن تحصیل درمقطع دبستان درکنار پدر دلسوزش در تهران زندگی می کند و گاها جهت امرارمعاش به پدرش کمک میکند و از دل وجانش کار و تحصیل و ورزش مورد علاقه اش را با شرایط خیلی دشوار ادامه میدهد.نیاز مبرم به توجه بیشتر و اسپانسر برای ضحا و اهدافش میباشد.شغل پدرکارگری میباشد با وجود تنگدستی از خود مایه گذاشته وکمک های ناچیزی که درتایباد به ایشان شده واقعا درخور این نابغه تایباد و خراسانی نیست. خانواده اش همچنان در تایباد زندگی میکنند و مستاجر میباشند .درتهران هم در خانه های نیمه ساخت زندگی می کند. ضحا و پدرش از حداقل های امکانات زندگی بهره مند نیستند.


    لطفا خودتان را معرفی کنید؟
    ضحاسلطانی فر ازشهرستان تایباد استان خراسان رضوی و ضمن این که به ورزش تخصصی می پردازم تحصیلات در مقطع ابتدایی را انجام و در حاشیه تلاش می کتم به امرا معاش خانواده کمک کنم یک ونیم سال است آموزش ووشو ساندای خود را در تهران زیر نظر مربیان تیم ملی ایران میگذرانم .درابتدای فعالیت خودمدت دوسال. سبک ساندا در تایباد زیر نظراستاد وحیدصفری مربی وداوردرجه یک فدراسیون ووشوی کشورورییس هیات ووشو شهرستان تایباد شروع کردم.
    عناوینی که تاکنون به دست آوردید؟
    درمسابقات کشوری که در هشتگرد برگزار شد با کسب مدال طلاکمربندطلایی را کسب کردم دراواخر پاییز سال ۱۴۰۱ دوسال پیش نفر اول منهای ۳۳ کیلوگرم در رشته موتای در استان لرستان شدم و به مدال طلا دست یافتم . یک مسابقه دوستانه اول بهار در کرج با وجودی که حریفم آریانا کرجی 37کیلویی بود انجام دادم و موفق به شکست وی در دو راند شدم.
    آخرین رکوردی که ثبت کردید؟
    ۳۱مردادماه ۱۴۰۲ موفق به ثبت رکورد ملی در ۱ دقیقه با بیشترین حرکت (۱۲۸تکنیک رفت و برگشت از بالای سر تا زیر بغل )دو نانچیکو همزمان در ۱ دقیقه شدم که اقای رضایی رکوردم را ثبت کردند ودربرنامه زنده صبح ونشاط پخش شد.وحکم ثبت رکورد را از آقای رضا آذریان رییس هیات ورزش های همگانی در مشهد گرفتم.
    در حال حاضر چه فعالیت ورزشی دارید؟
    درحال حاضر برای ارتقائ فنی خود زیر نظر شهربانو منصوریان و استاد ساکی از مربیان برتر ودرسطح ملی درتهران مشغول فعالیت میباشم .
    گفتید امرارمعاش خانواده کمک می کنید چرا؟
    پدرم یک کارگر ساده است و مخارج تهران بسیار سنگین و هزینه های ورزشی هم بالاست بنابر این تلاش می کنم به شیوه های مختلف کمک خرج و در تامین هزینه های امرار معاش به خانواده کمک کنم ، حامی مالی ندارم امیدوارم در این زمینه متولیان ورزش ما را همراهی کنند .
    سخن آخر
    امیدوارم با حمایت متولیان ورزش کشور و خیرین با قهرمانی در کشور با توسل به امام مهربانی ها حضرت رضا (ع) وبا کسب مدال های قهرمانی کشور و جهان از دستان پینه بسته کارگری پدرم قدردانی کنم و آینده خوبی برای خانواده ترسیم کنم و از این همه حمایت ها که خالصانه انجام شده به نحو شایسته قدردانی کنم

    برچسب ها مدال نانچیکو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *