×
×
جدیدترین‌‌ها

با مساعدت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات

  • کد نوشته: 78828
  • شهریور 28, 1402
  • دیدار سرمربی تیم والیبال نشسته ایران با مربی و اعضای تیم والیبال نشسته هرات افغانستان برگزار گردید .

    با مساعدت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات

    نخست نیوز : هادیان- مشاور ورزشی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات، مجید خالق نیابا اعلام این خبر افزود :روز گذشته طی هماهنگی انجام شده،هادی رضایی سرمربی موفق و شناخته شده بین المللی ایران با مربی و اعضای تیم والیبال نشسته هرات افغانستان در محل سالن جلسات موزه بزرگ خراسان در مشهد دیدار کرد .
    نائب رئیس فدارسیون جهانی معلولین و دبیر اجرایی پاراالمپیک ایران در جهان گفت : از حدود شش سال پیش که مسئولیت داشتم و به درخواست دوستان و مسئولان ورزشکار والیبال نشسته افغانستان ، نام آن ها را در آسیا ثبت کردم .
    رضایی افزود: بسیار خوشحال می شوم که به این تیم کمک کنم و آن ها باید مارا از خودشان بدانند .همچنین من برای رشد ورزش والیبال نشسته افغانستان از هر گونه کمک دریغ نخواهم کرد.
    او در ادامه عنوان کرد :آمادگی کامل داریم دوره آموزشی برگزار کنیم و حتما در دوره آموزشی مربی و کمک مربی والیبال نشسته های بیست کشور آسیایی که در آینده برگزار خواهد گردید از مربی و کمک مربی تیم ملی والیبال نشسته افغانستان دعوت خواهیم کرد .خدمت به جامعه معلولان و عزیزان پارالمپیک ،برایم افتخار بزرگی است .
    او اظهار داشت :امیدوارم حالا که به ایران و مشهد سفر کردید،چند دیدار دوستانه با تیم های مشهدی داشته باشید. چرا که مشهد و خراسان رضوی ، همواره یکی از پایه های ورزش ایران بوده ومی باشد.
    در ادامه امید حق جو ،مسئول تیم والیبال نشسته هرات افغانستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این تیم ، خاطر نشان ساخت: ما در ده رشته پارالمپیک ثبت کرده ایم که خوشبختانه صلیب سرخ نیزاز ما حمایت می کند .
    ولی از فدراسیون والیبال نشسته ایران که قهرمان جهان است و از تجربه بالای بین المللی برخوردار است ،تقاضای کمک و حمایت داریم .
    وی تصریح کرد: اعتقاد داریم کار کردن با ایران ، بسیار ارزشمند است و به رشد ورزش ما کمک خواهد کرد .
    در این دیدار محمدرضا هراتی ، دبیر هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی ، مهدی نکاحی ، مسول انجمن والیبال نشسته استان ، علی صفرنژاد مدیر موزه بزرگ و منطقه ای خراسان و جلیل خالق نیا از فعالان ورزشی و‌ مشاور ورزشی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات ، در این جلسه حضور داشتند.
    صفرنژاد ضمن معرفی موزه و خوش آمدگویی از موزه بزرگ و منطقه ای خراسان که جزو موزه های استاندارد کشور و داری ۱۸۰۰۰ متر مربع زیر بنا و در ۱۲ طبقه احداث شده و مجهر به کتابخانه تخصصی ، آزمایشگاه مرمت و سالن اجتماعات برای برگزاری رویداد های ورزشی و مراسم افتتاحیه و اختتامیه است، ضمن ارائه توضیحات، آمادگی میزبانی برگزاری این رویداهای مهم ورزشی را در محل موزه اعلام کرد که این پیشتهاد با استقبال واقع شد .
    شایان ذکراست در ادامه این جلسه، برخی از اعضای تیم ملی والیبال نشسته هرات افغانستان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و در انتها از موزه بزرگ و منطقه ای خراسان بازدید به عمل آوردند.

    برچسب ها خراسان هرات

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *