×
×
جدیدترین‌‌ها

راهنمای خرید بهترین مدل های لوازم خانگی برقی از دومینو کالا

  • کد نوشته: 74562
  • مرداد 21, 1402
  • خرید لوازم خانگی به خصوص لوازم خانگی برقی مطمئناً جزو دغدغه های اصلی کسانی است که قصد خرید لوازم خانگی یا تغییر دکوراسیون آشپزخانه را دارند. شما در خرید لوازم خانگی می بایست نکاتی را در نظر بگیرید تا وسیله هایی که خریداری می کنید تا سالیان سال مانند روز اول برای شما کار کنند. […]

    راهنمای خرید بهترین مدل های لوازم خانگی برقی از دومینو کالا

    خرید لوازم خانگی به خصوص لوازم خانگی برقی مطمئناً جزو دغدغه های اصلی کسانی است که قصد خرید لوازم خانگی یا تغییر دکوراسیون آشپزخانه را دارند.

    شما در خرید لوازم خانگی می بایست نکاتی را در نظر بگیرید تا وسیله هایی که خریداری می کنید تا سالیان سال مانند روز اول برای شما کار کنند. اولین نکته در خرید لوازم خانگی برقی، خرید از جایی مطمئن بوده، چرا که فروشگاه های نا معتبر یا سایت های اینترنتی نا امن و نا مطمئن محصولاتی بی کیفیت را در غالب محصولات مارک اصلی به شما می فروشند. دومین نکته در انتخاب لوازم خانگی انتخاب مارک و شرکت تولید کننده اصلی و با کیفیت می باشد. سومین نکته انتخاب محصول مورد نظر بسته به نیاز شما می باشد.

    از چه جایی لوازم خانگی بخریم؟

    اصولاً برای خرید لوازم خانگی برقی باید به صورت حضوری مراجعه کرده و محصول مورد نظر را به طور دقیق برسی کنید. اما خب چه باید شلوغی، ترافیک، قیمت بالا، جنس نامرغوب و تقلبی و هزاران مشکل دیگر را در خرید حضوری در نظر گرفت. اما سایت اینترنتی دومینو کالا یکی از سایت معتبر و بسیار پر فروش اینترنتی در ایران می باشد که تمامی محصولاتش دارای کیفیت بالا و ضمانت کالا می باشد.

    چرا باید از دومینو کالا لوازم برقی بخریم؟

    سایت اینترنتی دومینو کالا وارد کننده انواع لوازم برقی با مارک ها و برند های معتبر بوده، در این سایت شما می توانید تمامی محصولات را با توضیحات کامل و عکس واقعی از خود محصول مشاهده کنید. کارشناسان ما در سایت دومینو نهایت تلاش خود را کرده اند تا شما تجریه یک خرید اینترنتی راحت و جذاب را داشته باشید. قیمت های سایت دومینو کالا نسبت به سایت های اینترنتی دیگر و حتی سایت اصلی خود محصولات، کم تر است؛ چرا که دومینو کالا می خواهد شما با هر بودجه ای که دارید بتوانید محصولی با کیفیت و جذاب را باب میل خود خریداری فرمائید.

    زمانی که شما قصد دارید برای آشپزخانه وسایل مورد نظر خود را تهیه نمایید، باید به فکر خرید آن ‌هایی باشید که از لحاظ کار آمدی در اولویت قرار دارند؛ چرا که کیفیت و کاربردی بودن وسایل مختلف آشپزخانه، باعث طولانی ‌تر شدن عمر استفاده از آنها می ‌شود؛ پس بهتر است در هنگام خرید لوازم آشپزخانه به جنس، رنگ، کیفیت و کاربرد هر کدام از این وسایل توجه ویژه داشته باشید.

    کدام لوازم برقی را از سایت دومینو کالا برای آشپزخانه بخریم؟

    زمانی که برای خرید لوازم برقی مورد نیاز آشپزخانه به فروشگاه‌ اینترنتی دومینو کالا مراجعه می‌ کنید، با دنیایی متنوعی از وسایل برقی جذاب مواجه خواهید شد، که بی شک در نگاه اول شما را به خرید وسوسه می کنند. و برای خرید لوازم برقی آشپزخانه باید به ضروری و کاربردی بودن این وسایل توجه ویژه داشته باشید. و شما باید به سراغ خرید آن دسته از وسایل برقی بروید که وجودشان باعث افزایش سرعت و کیفیت آشپزی و پخت‌ و پز غذاهای گوناگون توسط شما می‌شود.

    ما در ادامه این مقاله قصد داریم، شما را در انتخاب لوازم برقی آشپزخانه از برند های معتبر دومینو کالا راهنمایی کنیم، پس پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که تا آخر مطلب همراه ما باشید.

    برند فیلیپس

    محصولات تولیدی شرکت فیلیپس از لحاظ کیفیت و کارایی حرف اول را می زنند، و بسیار کاربردی می باشند. محصولات فیلیپس کیفیت و زیبایی را در اولویت خود قرار داده اند و دارای ظاهر زیبا و کارایی های بالا می باشند.

    برند بوش

    این کمپانی معتبر هدف اصلی تولیدات خود را برپایه صرفه جویی در مصرف انرژی قرارداده است و محصولات خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا به بازار عرضه می دارد. و تمامی محصولاتی که دارد دارای کیفیت ساخت بالا و کیفیت تولید بی نظیر هستند.

    برند ال جی

    الجی در تاریخ بیش از ۷۰ ساله‌ی خود صنایع مختلفی اعم از محصولات شیمیایی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی الکترونیکی، گوشی‌های هوشمند و محصولات مخابراتی را به حوزه‌ی فعالیت خود اضافه کرده است. لوازم خانگی برند ال جی ما بین ایرانیان طرفدارن زیادی دارد. تمامی محصولات ال جی حرف اول را از لحاظ کیفیت و کارایی می زنند.

    برند فکر

    محصولات و برند فکر Fakir ساخت و تولید کشور آلمان بوده و یکی از قدیمی ترین برندهای تولید لوازم خانگی در اروپا و آلمان می باشد. محصولات این برند از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردارند. این برند به تازگی در بازار ایران جا افتاده و رقیب اصلی برندهای معروف و مشهور لوازم خانگی خارجی  می باشد.

    برند دلونگی

    کسانی که به خرید لوازم خانگی علاقه دارند می دانند که شرکت دلونگی یکی از پر فروش ترین و بی نظیر ترین شرکت های تولید لوازم خانگی برقی در بازار ایران است. محصولات این شرکت بسیار مدرن و با کیفیت بالا تولید شده اند.

    برند اسمگ

    مواد به‌کار رفته در این تولید امحصولات اسمگ بسیار با کیفیت بوده، و این برند از فناوری‌ های به ‌روز استفاده کرده است. در واقع سازندگان این لوازم خانگی مدعی ‌اند که محصولات ‌شان را با آزمایش ‌های سخت و بسیار دقیقی کنترل و تولید کرده‌ اند. بیشتر این لوازم حاوی تجهیزات کاملا به ‌روزی هستند و می ‌توانند نیاز کاربران را به خوبی برطرف کنند. تمامی محصولات تولیدی شرکت بزرگ اسمگ دارای طراحی کلاسیک و خاص هستند.

    برند پارس خزر و سایا

    پارس خزر نامی آشنا برای مصرف‌ کنندگان ایرانی است و به جرات می‌توان گفت که در منزل هرکدام از ایرانیان، یک محصول با برند پارس خزر وجود دارد. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۴۷ آغاز کرد. پارس خزر در سال ۱۳۷۸ برند سایا را به عنوان زیر مجموعه خود معرفی کرد که هدف آن تولید مشترک محصولات با همکاری شرکت‌های خارجی بود.

    برند میگل

    میگل یکی از برند های ایرانی فعال در حوزه ساخت لوازم خانگی است که تحت مالکیت شرکت بازرگانى سنجه کیش قرار دارد. این شرکت پس از واردات لوازم خانگی برند های فلر و دلونگی، تصمیم گرفت تا برخی محصولات را با برند داخلی میگل به بازار عرضه کند. محصولات میگل شامل لوازم خانگی کوچک هستند.

    برند فلر

    فلر یک برند آلمانی است که فعالیت خود را در سال ۱۹۹۴ میلادی آغاز کرد و اکثر محصولات آن را لوازم خانگی کوچک تشکیل می‌دهند.

    برند دوو

    برند دوو یکی از با کیفیت ترین و قدیمی ترین شرکت تولیدات لوازم خانگی بوده که در ایران طرفداران بسیاری دارد.

    برند دلمونتی

    دلمونتی یک برند ایتالیایی است که در حوزه تولید لوازم خانگی کوچک فعالیت می‌کند. این برند در رده قیمتی پایین ‌تری نسبت به دیگر برند ایتالیایی یعنی دلونگی قرار می‌گیرد اما تولیدات آن از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

    برند تفال

    تفال یک برند فرانسوی و مشهور در حوزه تولید لوازم خانگی است. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده ظروف آشپزخانه در جهان شناخته می ‌شود و برای بسیاری از مصرف‌ کنندگان در سراسر جهان شناخته شده است.

    برند های موجود در سایت دومینو کالا آنقدر فراوان هستند که نمی توانه همه برند ها ومحصولات را شرح داد، شما می توانید برای مشاهده محصولات بیشتر به سایت اینترنتی دومینو کالا مراجعه کنید.

    آیا برندهای ارزان‌قیمت در دومینو کالا، کم کیفیت هستند؟

    آیا برندهای ارزان‌قیمت در دومینو کالا، کم کیفیت هستند؟

    پاسخ این سوال خیر است. قیمت پایین‌ تر برخی محصولات در مقایسه با نمونه ‌های مشابه، ناشی از مشخصه‌های متفاوتی است. بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند با انتقال خطوط تولید خود به کشورهای در حال توسعه، هزینه تمام شده ساخت محصولات خود را کاهش دهند.

    برند ایرانی یا خارجی، کدام یک بهتر است؟

    برند های مشهور ایرانی از نظر کیفیت قدرت رقابت با محصولات خارجی را دارند. وجه تمایز برند های ایرانی قیمت پایین‌ تر آن ‌ها نسبت به نمونه‌های خارجی است، در حالی که برند های خارجی قابلیت ‌های جدید تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

     فروشگاه اینترنتی دومینو کالا

    فروشگاه دومینو کالا DOMINOKALA در سال ١٣٩٠ با هدف ورود به عرصه محصولات داخلی در زمینه پخش محصولات الکتریکی خانگی فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه بعد از گذشت سالها می توانیم با افتخار با توجه به کیفیت بالا و خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان، به عنوان یکی از پخش کنندگان بخش خصوصی در خدمت مشتریان عزیز باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.