×
×
جدیدترین‌‌ها

فرمانده قرارگاه شمال شرق کشور درآیین تجلیل از خانواده شهدا

  • کد نوشته: 64986
  • فروردین 31, 1402
  • آیین تجلیل از خانواده شهدای ارتش به مناسبت گرامی داشت ۲۹فروردین ماه در سالن اجتماعات تالار رز مشهد برگزار شد.
    فرمانده قرارگاه شمال شرق کشور درآیین تجلیل از خانواده شهدا

    به گزارش نخست نیوز :در این مراسم که با حضور حجت الاسلام فرزای نیا مشاور تولیت آستان قدس رضوی و جمع کثیری از فرماندهان و امرای ارتش جمهوری اسلامی قرارگاه شمال شرق کشور برگزار شد مراسم آیین رونمایی از جلد نهم کتاب لشکر خراسان زندگینامه فرماندهان و افسران شهید ارتش به قلم رامین امین نژاد برگزار و در نهایت این مراسم با غذای متبرک بارگاه منور حضرت امام رضا(ع)و اهدای هدایایی به جمعی از خانواده شهدا پایان یافت
    در این مراسم امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق کشور ضمن تقدیر و تشکرازمدعوین ، ولایت مداران ، دوستاران اهل بیت و خانواده معظم شهدا که در محفل سربازی قرار گاه شمال شرق حضور یافتندبا اشاره به رشادت ها و از خود گذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و مرزبانی ازمرزها ضمن قبولی طاعات و عبادات این عزیزان گفت: خانواده معظم شهدا هدایت کننده نظام هستند، خانواده شهدا با عاشقی و با ولایت پذیری در جامعه حضوری فعال دارندو باید قدردان این عزیزان باشیم .
    وی افزود:خوشحالیم که خداوند توفیق داد بار دیگر میزبان خانواده معظم شهدا باشیم و تسلی خاطر ما شد وتصویرشهید باباپور همسنگر و هم رزم من در غرب کشور که بعد از مجروحیت با عصا به جبهه آمد و با همان شرایط بر اثر خمپاراه دشمن به شهادت رسید .معتقدم هیچپس به شهادت نمی رسد مگر خدا بخواهد.همه شهدا اینگونه بوده اند.
    فرمانده قرار گاه شمال شرق کشور تصریح کرد:به برکت خون شهدا تا امروز امنیت پایدار در جامعه حاکم است و تاثیر آن در منطقه هم بوده است.شهدا عشق به شهادت داشتند ،شهدا به جمهوری اسلامی نورانیت دادند.ما که ماموریت امنیت در کشور را برعهده داریم می دانیم که شهدا هنوز و تا سال های سال برای کشور ما در تمام ابعاد قدرت آوردند . اگر امروز استکبار جهانی می خواهد با تفکرها و ترفندهای مختلف نظام مارا برهم بزند موفق نبوده چون در این کشور خون شهدایی ریخته شده است که عاشق امام و لایت بوده اند. هنوز کشور ما برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی شهید می دهد.و راه شهادت هنوز بازاست.با هعمه مشکلالتی که در کشور ما هست آنچه حضرت آقا بفرمایند همان است و. ما تابع امر ولایت هستیم.خانواده معظم شهدا هدایت کننده نظام هستند.
    وی با اشاره به این که 29 فروردین ماه تولد ارتش جمهوری اسلامی را به خانواده شهدا تبریک می گویم و به پاس قدر دانی از همه مجاهدت ها این خانواده در قرارگاه شمال شرق مهمان سفره حضرت رضا علیه السلام می باشند.تصریح کرد:
    وی یادآور شد: 29 فروزدین ماه روز حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان در دوران دفاع مقدس است.اگر ما در سطح کشور قدرت دفاعی خودمان را در تمامی ابعادبه رخ دشمنان کشیدیم و دل حضر ت آقا و خانواده شهدا را شاد کردیم به برکت جانفشانی فرزندان خانوداده شهداست.
    امیرآذریان در این مراسم تاکید کرد: به دشمنان اجازه نخواهیم داد که به سرزمین ما چشم طمع بدوزند و هم اکنون دلاورمردان قرارگاه شمال شرق ما بیش از ۹35کیلومتر از مرزهای همجوار را پاسداری می کنند.درجای جای مرزها نام شهدا حک شده است. و تهدیدی در مرزها از سوی دشمنان وجود ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *